|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jij hebt een raar toestenbord ////////////////////////////////// On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
\m/ bij het invoeren zie ik em wel maar bij het posten komt ie niet voor de m; kan dus geen horns up doen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2006 15:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
/\,oo,/\ She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hij bedoelt de backslash En die kan ik ook niet posten, wordt dan dit: |||||||||||||||||||| ..."Hate can only create more hate"... |
|
\\\\\ Hmmm. Ik heb inderdaad hetzelfde probleem She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
\\\\\\\\ Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
m/ Vaag, alleen \\\ kan wel, zet je er wat achter \m/ dan kan het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 30-05-2006 15:42] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik postte er 4, ik zie er 2... \ \ Edit: en dat waren er 6 en 5 Edit edit: en na elke edit valt er nog eentje weg [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-05-2006 15:43] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:HEEL oud probleem, is iets mbt code .. als je er één wilt hebben, gewoon twee intoetsen ... |
|
///////////// \\\\ \\ \ \ \\ Edit: vaagggg... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 30-05-2006 15:44] ..."Hate can only create more hate"... |
|
\\m/ Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Spanx \\m/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2006 15:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
\\m/ ? edit: ok dan! 2 stuks dus [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-05-2006 15:44] Bruce Banner |
|
quote: Inderdaad. Op zich is het alleen 1 regel code om het probleem structureel op te lossen. Paul? Mocht je je vervelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Denk je niet als het 1 regel code was geweest dat het dan niet al opgelost was? |
|
quote: Alle backslashes in een string vervangen door twee backslashes is toch niet zo heel erg ingewikkeld? Wat mensen nu handmatig moeten doen als workaround, kun je ook gewoon automatisch laten doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het is al een tijd geleden dat ik het uitgezocht heb en zo'n soort oplossing heb ik ook wel eens geprobeerd. Er doken toen opeens meer problemen op dan dat er opgelost werden. Daarom niet ingevoerd. Ach alleen die backslash is niet zo'n probleem. |
|
Vraagje...(als we toch bezig zijn) Is het echt zo moeilijk eens wat extra vreemde tekens toe te voegen aan ZM zonder dat die in vage codes worden omgezet bij het posten? Het is vaker voorgekomen dat men bijv. in de Tsjechië- en Polen-topics bepaalde plaats- of straatnamen niet correct kan typen. Nu is er een band uit Polen dat eigenlijk een L met een streepje erdoorheen heeft. Best cheesy om dan een gewone L daar neer te zetten IMO. Zeker omdat het absoluut geen L-klank heeft of iets wat erop lijkt. (schijnt op W te lijken) No big deal dit natuurijk, maar het irriteert wel een beetje. Zeker als het wel mogelijk blijkt in alle andere fora/site's waar ik kom. Geen idee waar het aan ligt maar ik stel me in gedachte voor een denkbeeldige configuratieoptie als "UTF8_allow=false" ofzo ergens veranderen. |
|
Het forum is in iso-8859-1. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt als ik het omzet in UTF-8. |
|
Waarom worden getallen in de zoekstring eigenlijk genegeerd? Vooral lastig als je naar een topic van een band als "1349" zoekt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 27-06-2006 13:51] |
|
quote: Inderdaad, ik kan ook de user R. niet vinden in de search. |
|
Neem ff een andere avatar jaaaaaaaa [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 27-06-2006 14:02] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |