|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben geen 40 en ja mss denk ik dan zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
noem es 1 band met leden tegen de 40 die bij hun roots is gebleven? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nuclear Assault Dio Motörhead Sodom/Kreator/Destruction ... niet zeuren van 'ze zijn geen veertig', dat weet ik zelf niet maar ze zijn er nog [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 10-12-2002 0:56] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: De Everly Brothers. |
|
*volgens mij lul ik me nu vast [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 10-12-2002 0:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, ik heb ook zo'n idee dat ik zo'n 10 jaar te laat geboren ben wat dat betreft... Metallica in de gloriedagen, Death of Obituary heb ik ook nooit kunnen zien, enz. Ik ga het niet allemaal opnoemen want daar word ik zwaar depressief van waarschijnlijk . De eerste 4 cd's van Metallica zijn stuk voor stuk geweldig, al heeft het best lang geduurd voordat ik Justice volledig wist te waarderen. Een enorme aanrader zijn de videobanden van "Live Shit...", echt geweldig! For all those people born much too late... |
|
Oldskool thrash = Venom Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Yup! |
|
quote: Kreator heeft wel lange omweg achter de rug om nu terug bij hun roots aan te belanden. Dio wilde ook even iets anders zo midden de jaren '90, maar hij is wijselijk op zijn besluit teruggekeerd. Nu ja, dat gebeurt wel vaker. Het is hen wat mij betreft vergeven. |
|
quote: Nou, ik ben een van de weinigen denk ik die de alles van Kreator wel kan waarderen. Ik vind 'Endorama' echt een geweldige CD, al is het niet wat je van Kreator gewend bent! |
|
Endorama is duidelijk 1 van de mindere platen van Kreator,maar dat hebben ze met Violent Revolution wel weer ruimschoots goedgemaakt.(hele lekkere plaat ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kent iemand deze band : melancholic-seasons het klikt wel lekker. Zijn niet moeders mooiste denk ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Geen babe-magnets?? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nou ja kan aan mij liggen natuurlijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat vind ik nou altijd zo balen, vrouwen kunnen nog altijd naar de band kijken (in dit geval waarschijnlijk niet) als de muziek kut is. Wij mannen zijn dan weer gedoemd om aan de bar dronken te worden. Meer vrouwelijke muziekanten dus! (beetje offtopic maar ik moest het even kwijt) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
is het niet zo bij vrouwen dat als ze ophebben dat ze alles wel mooi vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nee hoor, daar worden ze alleen wat makkelijker van I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
kreeg 1 dec een heel andere blik op vrouwen geloof ik, met drank op dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:WAHAHAHA neeeneen niet die!!! fuck zeg, die drummer is roadie/mixer bij DARKWELL () maar vroerg was ie ie drumtechn vor Destruction en zo, das iets anders, maar godver wat een hilarische foto!! en idd kreator en zo wel ff omweg, niet aangedacht Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hmmmms ik was erbij, dus vertel effe mischien moeten we op x mass en de dag ervoor maar weer aan de drank gaan [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 10-12-2002 15:14] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat maakt sinister nog een beetje leuk om naar te kijken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
daar was niemand bij jij was backstage en de andere waren ook weer es nergens te vinden. was zo'n vrouwtje beetje handtastelijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en dat vond jij natuurlijk heel irritant |
|
quote: damn als alle mannen nou er zoals hun uitzagen behalve ik natuurlijk, dan maakte ik teminste ook nog wat kans "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |