|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar is thrash eigenlijk niet goed voor, he Hans! is znowhirte niets voor je, of heb je "act of god" al?? |
|
die heb ik een heel eind terug al eens ergens online gezet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: die heb ik niet. ik kan me ze wel herinneren van vroeger dat ze niet slecht waren!! vette aanraders zijn de eerst twee cd's van zoetrope trouwens. ook met een neger(bassist) |
|
quote: ja die zijn echt supergoed. Vooral "finished with the dogs" is echt essentieel!! van hun nieuw materiaal ken ik alleen de mini en die is ook niet slecht . |
|
quote:Hardcore street metal, arght, ent och is't goed! vooral dan life of crime imo en de beste Holy Moses IS gewoon QUEEN OF SIAM, hun grotste 'hit' Current of Death is dan wel weer af Finished, imo alweer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
http://get-me.to/thrashzone%20 wel een leuk siteje nog niet helemaal klaar en er zitten wat bugs in hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
leuk ja, maar flink onvoleldig en dus nix nieuws de live van Death Angel bvb komt voooooooorrr Act III Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
er staan nog wel veel meer foutjes bv in sommige line-up's Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
arrrrggg watis thrash toch lekker op de vroege morgen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zit u op school? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja weer een uurtje informatica, maar het thrashtopic mag geen lultopic worden dus hou het gesprek een beetje thrashy http://go.to/thrashlist daarom post ik deze link wat een thrash hebben ze daar toch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Daar staan genoeg bands op idd! |
|
Wie van jullie gaat er allemaal naar No Mercy met testament, nuclear assault en Death Angel! ik sta te popelen! |
|
Misschien ga ik toch nog... Ik heb ineens vervoer gevonden!! |
|
Ik ben erbij met Barrman en hopelijk nog wat Stage-divers in Tilburg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:mja die staan er al lang hoor, die hadden zelfs ooit een thrash-quiz en zo geloof ik maar ik was te laat om mee te doen, had echter wel een goeie80 % Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
'k ben niet echt bekend op het thrash gebied maar ik zit nu ABSU te luisteren, is dat nou ook thrash? leek mij wel I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
neen . Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: WTF is dan thrash ? hoef geen definitie ofzo maare... voorbeelden? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
topic doorlezen aub Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
@ enforcer, ik heb mijn kaartje voor no mercy al, ik ga alleen wel vroeg weg om alvast cafeetjes te pakken, ik weet niet of jij ook gaat maar we kunnen samen rijzen aangezien we uit dezelfde richting komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: 'k zal de 33 pagina's doorlezen dan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
de eerste paginas zijn het handigst, daarna word het steeds onbekendere shit "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:ha, dat terras om de hoek aan ed 013, daar zaten wij, 'op te warmen' en ja 33, pagina's, en mss ton ik wel mn goodwill en maak ik een samenvatting van alles wat gepost is Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |