|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waarom zie ik dat schijfje nooit ergens liggen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
'kheb op het net ergens het nieuwtje opgepikt dat Death angel een nieuwe cd gaat opnemen. de stijl zou dan ongeveer als op de "The ultra-violence" zijn. Geen slecht nieuws dacht ik zo. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-12-2002 17:46] |
|
quote:ja ik wacht nog steeds op dat live album van DOA Nu een Ultra-Violence II, heyhey mij niet gelaten, dan heb ik twee Topfavorieten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ja, dat is waar. Ze hadden overigens beter het concert de dag ervoor opgenomen. |
|
quote:IDD!!! eindelijk een eensgezinde! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Bij mij mist 'ie ook ja... Ik, Wil Schuurman |
|
vandaag ontvangen iemand die deze band kent ? Merciless? Ik kende het niet maar ik ben er nu helemaal weg van. Ik geloof es ergens gelezen te hebben dat dit onder dark thrash valt. de styl die Venom ooit heeft "uitgevonden" Maar goed de thrashers onder ons Kopeh!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ken je het? zoja weet je nog wat andere bands in deze styl? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Merciless is idd vet en strak... meer bands in die stijl? Ik doe niets anders dan deze late 80s thrashgolf-bands posten, ga zoeken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
de helft ken ik al of heb ik wel es iets van gehoord Trouwens ik post ook allemaal jaren 80 thrash Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:moet jij me vertellen waar jij Morbid Saint, Soothsayer, Acrophet of X-creta heb gehoord? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Morbid Saint heb ik geloof ik es bij een "maat " van me gehoord. Ik geloof dat er eeen iron maiden achtig figuur op die cd stond . en ik geloof ook dat er een nummer Damien opstond of lul ik weer es uit me nek [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 12-12-2002 22:22] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Godver, Sadus!!! |
|
quote: Volgens mij heb ik die pas gekocht, kan ook een andere Merciless zijn Ik laat je weten wanneer ik hem binnen heb! |
|
ja laat ff weten welke je hebt titel graag ken ik hem ook ff bestellen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee klopt wel.. nou? Halen als je kan! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
kent iemand hier Living Death? Wou ff de goede oude foto's posten Thrash till death Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
foto's van de Metal Revolution LP of Killing in Action nou twijfel ik anyway LD is Cult Vengeance of Hell een der beste thrashplaten, nouja thrash, welja thrash!! zelfs al heet hun beste nummer 'Heavy Metal Hurricane'... heb trouwens een VOH shirt, èn de Watch Out EP Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
iron wat vind jij de beste Whiplash plaat trouwens? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Pnp Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
cult of one vind ik anders ook wel aardig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
das een van die mid 90s albums...niet slecht maar tipt niet een PnP wist je dat de drummer van de eerste Whiplash plaat (Tony Scaglioni, heeft ook ff bij Slayer ingevallen geloof ik) ooit ff in een belgische band heb gespeeld? nl MANTRA, samen met Peter van Channel Zero geweest. Helaas geen echte thrashmetal, en de CD was klaar maar is nooit uitgebracht. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Whiplash!!! Power And Pain + Ticket To Mayhem! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |