|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Breezah Slayer" Ik vond trouwens dat halve nummer van Assassin op die ene server erg tof, wanneer komt de rest? |
|
ja dat was fout gegaan heheh, ik zal hem wel ff verder uploaden. inderdaad erg gaaf assassin!!! is er trouwens al weer genoeg ruimte om die forbidden video up te loaden? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Dan mag je opnieuw beginnen -- dat halve nr. is intussen pleiteh. Er zou wel wat ruimte moeten zijn, ja. |
|
quote:Slayer = Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
heeh nu verschiet ge he, 't is nochthans zo ik kan tgw niet meer genieten van Slayer, noch Metallica, noch Iron Maiden zelfs... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: en van vrouwen? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
en van bier? Heb je een leven überhaupt? |
|
quote: en ja hoor Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: kill em all vind ik anders een geweldige plaat. maar idd slayer dat trekt me ook niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik luister op dit moment naar een MP3 van de nieuwe Anthrax. Nou ben ik nooit een Anthrax fan geweest maar dit klinkt toch echt geweldig!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nieuwe Anthrax? Hebben ze een nieuwe uit? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Yep, hij heet We've come for you all. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
OK zet maar op de server! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dude, ik heb een ISDN verbinding en ik heb dat MP3tje gestreamed van de Anthrax site. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ben em ant dl zal em ui bezorgen IG After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote:hiephoi, beetje te doen ja? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hey luitjes ik kom net van de metalmarket 4 destruction lps een zeldzame cd van hun vette heersch! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Welke video? |
|
Ik ben thrashlijp, is mijn belangrijkset stroming in de metal. SODOM RAZOR DETENTE ZNOWHITE HOLY MOSES DESTRUCTION VENDETTA TESTAMENT SADUS NUCLEAR ASSAULT ANTHRAX RATOS DE PORAO DRI KREATOR POSSESSED VIO_LENCE SLAYER PROTECTOR ASSASSIN CORONER SABBAT DAM TANKARD ACID REIGN" XENTRIX LAAZ ROCKIT MORDRED MELIAH RAGE EXHORDER SACRED REICH EXUMER RIGOR MORTIS NASTY SAVAGE HALLOWS EVE DEFIANCE DEATHROW SOD EXCEL FORBIDDEN REALM TOXIK THE GREAT KAT HADES FLOTSAM AND JETSAM MUCKY PUP SEPULTURA (ALLEEN DE OUDE) DEATH ANGEL SACRIFICE ANVIL POWERMAD QUICK CHANGE EXCITER ANNIHILATOR SLAUGHTER MASSACRA WARGASM MEKONG DELTA MOD RISK VENOM AGENT STEEL OVERKILL nou ja noem ze maar op HAHAHAH Thrash rules!!!! |
|
Dark Angel Angel Dust Turbo Living Death Accusser acid-be whiplash artillery anvil bitch Bulldozer Defiance Desperados Grip inc Iron angel mogen daar ook niet in onbreken [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 25-02-2003 18:33] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yep, hoe kon ik dark Angel nu vergeten HAHAHAHA. Maar je hebt er weer een aantal te pakken alhoewel ik van Angel Dust igenlijk alleen de eerste echt goed vind. artillery is ook heel gaaf ja, maar ja als ik ze allemaal had moeten opschrijven was ik wel effe bezeig geweest ben deze ook vergeten: Atrophy warrant (D) Cyclone ( Hobbs angel of death nou ja ga maar door! |
|
quote: hmmmms er komen steeds meer enforcer leden op zm, goede zaak [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 25-02-2003 19:31] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |