|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Thrash Touché, pussycat! |
|
quote: Vind ik zelf niet (ook al heerst Motorhead). Ik vind het meer de meest extreme vorm van (blues)rock gemixt met punkinvloeden. Maar hun agressie heeft uiteraard duizenden bands beïnvloed. |
|
quote: zijn we het daarover eens jezus mensen (metalheads)lullen dat ik ouwe lulle muziek luister. nou ja jaren 80 metal heerscht gewoon zwaar!! beter dan die "troep" die nu soms word gemaakt. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mijn thrash-klassiekers: Kreator - Coma of Souls Kreator - Extreme Agressions Sodom - Persecution Mania Sodom - Agent Orange Tankard - The Morning After Sepultura - Arise Sepultura - Beneath the Remains Slayer - Reign in Blood [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 03-12-2002 18:21] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:goed! Maar MH is géén Thrash Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Beter rijtje dan dit zou ik me niet kunnen indenken, al ken ik Tankard niet. En zou ik Pestilence er wel in zetten... Al zit er een groot gedeelte death ook bij (zeker de 3e plaat). |
|
quote: Klopt wel, er zijn best veel van die bands trouwens. Ze klinken wel thrashy en zo, maar ze raken je idd niet zoals de jaren 80 goden! Impious en No Return zijn nog twee van die bands, live is dat allemaal erg welkom niettemin! Maar ik ga er geen cd's van kopen omdat ik simpelweg liever Dark Angel, Slayer, Hypnosia, Sadus, Sepultura, Metallica, Death Angel, Kreator, Destruction, Sodom, Exodus, Exhorder enz enz op zal zetten. |
|
vergeet Anthrax - among the living niet en Exodus- bonded by blood Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mm vertel es iets van Exhorder ken het niet> maar no-return is wel 1 van me favo bands al zit er meer death invloeden de zanger heeft me goed geholpen en me een goed advies gegeven. maar de muziek en vooral de tekst is zwaar ok! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: idd, overigens zijn veel motorhead cd's lekker goedkoop. Onlangs "another perfect day" (plus bonustracks) voor enkele euro's gekocht. Een maat van mij had "bomber voor een paar euros'gevonden. Dus ga eens kijken bij bijv. de freerecordshop(ook al is het voor een keer). En IEDERE gezonde metalhead zou eigenlijk "No sleep 'till Hammersmith" in zijn collectie moeten hebben. Exhorder speelde brute genadeloze thrash. Mogelijk zou iemand ze nu een beetje rommelig noemen maar dat is dan oo het enige minieme minpuntje. Ze hebben twee cd's uitgebracht, "Slaughter in the Vatican" en "The law". Wrang is dat Pantera hun stijl heeft gejat , heeft gladgestreken en daarmee multimiljonairs zijn geworden. overigens schijnen de lieden van exhorder niet helemaal te sporen. Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze uiterst geweldadig waren en de gitaristen bijv, regelmatig het haar van de drummer in de fik wilden steken ! |
|
It has been claimed that Exhorder more or less invented the sort of angry, 90's post-thrash metal often attributed to Pantera. It's not really clear who was first (and ultimately it may not matter much), but the resemblance between The Law and Pantera's Cowboys From Hell is clear, with stripped-down rhythm guitars, heavy double-bass drumming, and angry vocals complimenting the basic American thrash style of the late 80's. After two albums the band broke up, and vocalist Kyle Thomas went on to form Floodgate, and also briefly appeared live as the vocalist for Trouble. Sometime in 2000 or 2001 Thomas resurrected Exhorder, and amidst the odd gig work has proceeded, albeit sporadically, on a possible new release. As of February 2002 Thomas has stated that there is no clear timetable for completing a new album dit vind ik op i-net Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hier ff een vraagje voor de echte thrash liefhebbers. Aangezien ik naar x-mas ga voor exodus !! maar wie zingt er nu eigenlijk sinds paul (rip ) dood is d8 ik dat ze gestopt waren (al waren ze bezig met een nieuw album dat begin 2003 zou uitkomen. weet iemand wie nu zingt: ik had es opgevangen dat de testament zanger Steve Souza nu de zang overneemt klopt dit? en klopt het ook dat exodus in hardenberg speelt 19 december? als het zo is ben ik van de partij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Steve Souza, die zanger die vroeger ook al de zang van Paul Baloff overnam. Exodus treedt idd in hardernberg op. Ik zit nog te twijfelen of ik ga. Het is zeer ver weg maar het is wel de moeite waard. Ik ga in ieder geval nietnaar die X-mas festival. Om exodus een even te zien tussen verdere bands die mij weing kunnen boeien, nee dank je. En dan zullen ze exodus wel weer in de kleine zaal zetten en iedereen wil dan wer naar binnen. |
|
ja i kvraag me ook af waarom ik naar x-mas ga die hele death metal intereseerd me eigenlijk geen ruk black metal eigenlijk ook niet meer. maar ik wil exodus wel ff een eer bewijzen dat ze het beste van de hele x-mas zijn. Maar hardenberg waar ligt dat trouwens?? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In Overijssel. Waarom treden ze potverdikke niet in de Biebob op? |
|
zoals gewoonlijk weer es op een kut dag waarom nou niet gewoon in het weekend Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Exodus speelt wel in de grote zaal trouwens, op X-Mass, maar is idd veel te duur als je alleen voor Exodus komt. |
|
quote: Zijn ze hoofdact? |
|
quote: Nee, dat is Six Feet Under geloof ik. Exodus speelt tussen Hate Eternal en Marduk (Marduk komt voor SFU). |
|
Ik heb Exodus op Wacken gezien en vond het maar bar tegenvallen. En toen die zanger begon te lullen over dat Paul Baloff 'van boven' met ons meekeek, pfff..... flikker toch op man. |
|
Anthrax Indians Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
na exodus ga ik maar weer die kant op sfu fucked me niks en marduk ook niet ken ik altijd op no mercy wel weer es zien hopelijk speelt exodus GOod day to die en Impaler(hun beste nummer) Bonded by blood en bitch en no love dan is mijn dag wel weer goed! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hee, een thrash topic Slayer/Exodus/Sepultura/Sodom/Kreator/Destruction/Dew-Scented/Anthrax/Hypnosia/Darkane/Haunted/Nailbomb/Guillotine/Dark Angel/Death Angel/Metallica/etc |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |