|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hmm wat is het dan wel? 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Heb ik dat niet beantwoord? shame on me, kijk maar ff want je krijgt er zometeen eentje aan!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:crap, zie vroeger in deze topic Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik vraag het hier nogmaals ik zoek cd's van Protector een "vergeten" duitse thrash band uit de jaren 80 wie kan me hier alsjeblieft aan helpen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Sorry, alleen op LP. Die Golem-LP, kan hem wel voor je op mini disc zetten (of op tape) BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:hij staat 'ergens' online Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ken je wel maaruh nu nog orgineel , weet iemand mischien hoe ik hieraan kan komen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het net, tradersites opsnorren, collectors sites uitpluizen, etc... Probeer bij de Heavy Metal Hunters (waar ik ooklid van ben) op http://www.truemetal.org/heavymetalhunters/ od de nederlandse HM maniacs (site is wel te vinden). Of Catle Blak of Den Of Inquity of zeker en vast Milennium (ik schrijf dit niet mis als ik me goed herinner noemen ze echt zo, misspelde naam) Records uit ndl... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hoppa hebbes bij Castle Blak, dacht ik het niet! PROTECTOR - Golem/Leviathan's desire (limited 2 on 1) BF 600 (das 15 euro) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
hell yeah meteen bestellen !!! dank u dank u Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nee, ik bedoelde in welk genre deze band hoort. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: wat ben je klef vandaag "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Unidentified NonThrashMetal Noise dan maar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: en bedankt hehe nee ben gewoon blij dak die cd in me bezig krijg je moet het eens luisteren dan begrijp je me Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jawel (op de vraag of The Haunted thrash is), althans er zitten heel erg veel thrash-elementen in. Het is in ieder geval meer thrash dan wat anders. Zeker geen death. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:neent, asteblieft, neent! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hoezo niet? omdat jij het niks vindt? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: neen omdat't geen thrash is, simpel, hoogstens wat (verneukte) invloeden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
uuuh is dit duur : Protector - A Shedding Of Skin CD 20,00 € Protector - Urm the Mad LP 24,50 € Protector - Leviathan´s Desire MiniLP 24,00 € Protector - The Heritage CD 19,50 € Protector - Misanthropy MiniLP 84,00 € Protector - Golem LP 64,00 € alvast bedankt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ziejewel dat je ze makkelijk vindt... tsk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nu de prijs nog Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: niet te gleuven. word daar zoveel voor gevraagd? ik heb die ook, wist niet dat ze zoveel waard waren. Oud Vuil. |
|
wil je hem kwijt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb nog altijd niets gehad! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |