IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Thrash Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2003 15:08 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 1 februari 2003 14:08 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
iemand interesse in live forbidden evil video materiaal van 20 min op rajackars server? echt een te gekke video

Zekers!

Ik heb sowieso in het boekje van de Leprosy remaster iets gelezen over een (live) video waar oa Death, Forbidden en Dark Angel op staan. Hij heet "Ultimate Revenge II". Kan iemand daaraan komen, of HEEFT iemand die?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-02-2003 15:09 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

ja dat is em , alleen ik heb alleen het deel van forbidden, ik zal het dit weekend even uploaden

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2003 15:12 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 1 februari 2003 15:09 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ja dat is em , alleen ik heb alleen het deel van forbidden, ik zal het dit weekend even uploaden

Waar heb je die vandaan? Kans om de stukjes van Death en Dark Angel ook te verkrijgen?

Sar'Goth the Warlock
Posted 01-02-2003 15:14 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

op direct connect stond ie, dark angel en death kan ik jammer genoeg niet vinden.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2003 15:18 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 1 februari 2003 15:14 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
op direct connect stond ie, dark angel en death kan ik jammer genoeg niet vinden.

Tja, helaas... Ik ben erg benieuwd naar Forbidden live iig.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-02-2003 15:19 by aerodis Profiel van aerodis

een van de ZM'ers die toevallig de CD met Total Desaster van Destruction up kan loaden?

nieuwe of oude versie maakt niet uit

thanks !

Sar'Goth the Warlock
Posted 01-02-2003 15:31 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

Een niet-blokkerende socketbewerking kan niet onmiddellijk worden voltooid.
426 Data connection closed, cannot write file Forbidden - Ultimate Revenge 2 (complete Version) (live).mpeg - disk full?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-02-2003 17:20 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 februari 2003 15:19 schreef aerodis het volgende:
een van de ZM'ers die toevallig de CD met Total Desaster van Destruction up kan loaden?

nieuwe of oude versie maakt niet uit

thanks !

welke cd van total desaster, nummer staat op 3 schijfjes en een lp die ik in mijn bezit heb

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-02-2003 17:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

sodom is gaaf

Je moeder.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 01-02-2003 17:27 by Infaustus Profiel van Infaustus

godom is saaf

No meat is sweater

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-02-2003 17:39 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 1 februari 2003 17:20 schreef arrebar het volgende:
welke cd van total desaster, nummer staat op 3 schijfjes en een lp die ik in mijn bezit heb

all hell breaks loose?

Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2003 20:54 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 1 februari 2003 14:08 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
iemand interesse in live forbidden evil video materiaal van 20 min op rajackars server? echt een te gekke video

ik ken daar steeds neit opkomen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2003 21:36 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 1 februari 2003 15:31 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
Een niet-blokkerende socketbewerking kan niet onmiddellijk worden voltooid.
426 Data connection closed, cannot write file Forbidden - Ultimate Revenge 2 (complete Version) (live).mpeg - disk full?

WAAROM is die server NET NU vol?!

Pleur er maar wat saaie black metal cd's af of zo, ik wil Forbidden!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2003 21:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 februari 2003 20:54 schreef Orion het volgende:
ik ken daar steeds neit opkomen

Is dat Forbidden op Dynamo? Dat heb ik toendertijd live gezien.

Sar'Goth the Warlock
Posted 02-02-2003 2:13 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

nope is in een zaaltje. maare potdomme daar ben ik toch wel jaloers op

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-02-2003 2:32 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

oh..

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2003 13:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 februari 2003 2:13 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
nope is in een zaaltje. maare potdomme daar ben ik toch wel jaloers op

Dan zal ik een pleister op de wonde doen. de beste thrashconcerten die ik heb gezien waren van Nasty savage, Testament, Exodus, Nuclear assult Death angel en Dark angel. De meesten zijn actief in line-ups die gelijk zijn of vergelijkbaar zijn met vroeger. je krijgt dus waarschijnlijk kansen om zelf een vet thrashconcert mee te maken.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-02-2003 14:00 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 februari 2003 13:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Dan zal ik een pleister op de wonde doen. de beste thrashconcerten die ik heb gezien waren van Nasty savage, Testament, Exodus, Nuclear assult Death angel en Dark angel. De meesten zijn actief in line-ups die gelijk zijn of vergelijkbaar zijn met vroeger. je krijgt dus waarschijnlijk kansen om zelf een vet thrashconcert mee te maken.

mwa veel bandjes zijn toch al veel bezettingswisselingen door gegaan testament bv. maar dat hoeft niks uit te maken, toch denk ik dat de echte vette thrashconcerten in de jaren 80 waren

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Orion
Usericon van Orion
Posted 02-02-2003 14:03 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 2 februari 2003 14:00 schreef arrebar het volgende:
mwa veel bandjes zijn toch al veel bezettingswisselingen door gegaan testament bv. maar dat hoeft niks uit te maken, toch denk ik dat de echte vette thrashconcerten in de jaren 80 waren

en dan de bay area
en duitsland he niet te vergeten

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-02-2003 20:38 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 februari 2003 14:03 schreef Orion het volgende:
en dan de bay area
en duitsland he niet te vergeten

Destruction blijft gewoon vet, ik kan me niet voorstellen dat die band zo geweldig was vroeger.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-02-2003 20:42 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 14 januari 2003 21:48 schreef Snagger het volgende:
HEAVY METAL MANIACS

De nieuwe desaster is wederom meer thrash.. pas maar op !

hey jij bent best wel bekend met desaster. ligt het nou aan mij of klopt het dat a touch of medieval darkness niet zo super thrashy is. Hoewel die cd toch zeker goed is. Ik las iets over dat de cd met het orginele artwork sold out is, maar die heb ik vandaag te pakken gekregen.

Metal
Usericon van Metal
Posted 09-02-2003 14:16 by Metal Profiel van Metal

Damn right! de jaren 80 Mosh!

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-02-2003 14:19 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 7 februari 2003 20:42 schreef arrebar het volgende:
hey jij bent best wel bekend met desaster. ligt het nou aan mij of klopt het dat a touch of medieval darkness niet zo super thrashy is. Hoewel die cd toch zeker goed is. Ik las iets over dat de cd met het orginele artwork sold out is, maar die heb ik vandaag te pakken gekregen.

Klopt ! A touch of medieval darkness is vrij black, was hun debuut. Fuck, die originele cd zoek ik ook nog ...

Het is inderdaad wel een tof album met ook wel enkele thrashy nummers ("Devil's sword!") maar vooral veel folky black ("In a winter battle" geweldige riff!!) ..

Maar probeer eens het laatste album "Divine Blasphemies"; da's bijna een pure thrashplaat (mede dankzij de nieuwe vocalist). Mijn persoonlijke favoriet is trouwens "Tyrants of the netherworlds" een geweldig rauwe thrashy black plaat, op de voet gevolgd door "Hellfire's dominion".

Echt een van mijn favorieten ...

Ik, Wil Schuurman

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 09-02-2003 14:21 by McDoom Profiel van McDoom

Hoe zingt die nieuwe gast dan?
Ik ben bang dat de lol er wel van af is nu de combinatie van stijlen te ver doorslaat naar één kant?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-02-2003 14:26 by Snagger Profiel van Snagger

Die nieuwe zingt wat lager en meer schreeuwiger. De nieuwe plaat vind ik echt geweldig alleen kan net niet meten met de voorgenoemde klassiekers ....

Op de vorige albums hadden alle nummers een eigen identiteit en dat mis ik hier een beetje ... nietemin een toffe plaat !!!

Ik, Wil Schuurman

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com