|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou ja als jullie het een goede plaat vind prima, ik niet zo maar goed EXE is wel heel cool ja, heb er een Lp van moet nog eens wat meer van ze scoren! |
|
ben je in de ban van de dubbelpost vandaag "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ach ja smaken verschillen he trouwens is die nieuwe Anthrax wat? en EXE ben ik ana het uploaden op de server Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee de PC op mijn werk is gruwelijk traag op deze pagina, ik post dan en wil nog iets veranderen, druk op de stop butten verander het en post opnieuw, maar de vorige keer met die 4 replies weet ik echt iet wat er fout is gegaan! Anthrax zal nooit meer de oude worden, maar het nieuwe album klinkt sofar iets beter dan de vorige twee, maar heb nog maar twee nummers gehoord. live in het voorprogramma van Motorhead waren ze kicke, maar ja ze speelden heel veel oude nummers, als metal thrasing mad en indians! |
|
among the living en spreading the disease ook wel hopelijk? wil ze graag live zien binnekort [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 26-02-2003 15:44] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: [Oude lul modus weer aan] Een van de beste concerten die ik ooit heb gezien was Anthrax met in het voorprogramma Testament (in Hofterloo in Antwerpen). Toen had Anthrax net "Among the living" uitgebracht. De hele set bestond dus uit "oudjes". En dat na een supervoorprogramma. Die avond was echt teveel van het goede. Het is de enig keer dat ik heb moeten overgeven van vermoeidheid (of zoiets) na een concert. Maar wel keigaaf. [oude lulmodus weer uit] |
|
man die ouwe lul modes heerscht ik heb alleen maar jongen lul die all lekkere thrash gemist heeft modes [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 26-02-2003 15:51] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ach, komt vanzelf wel. en de meeste essentiele bands bestaan (weer) dus je kunt de schade wel inhalen. Ik heb trouwens ook niet alles gezien hoor. Zo hen ik dus nog nooit Metallica gezien (op een nummer na(battery), toen moesten we de trein halen). En nu wil ik ze niet meer zien. En possessed heb ik ook gemist en dat vind nog 1000 keer zo erg. |
|
Ik heb het allerlaatste staartje nog net meegamaakt begin jaren 90, maar ook niet echt bewust. heb wel tankard gezien in 93 op de two faced tour. Ook sacred reich heb ik gezien, maar dabn houdt het wel een beetje op. Natuurlijk is er nu weer volop thrash aanwezig gelukkig. ik heb het enige europese optreden ooit van RAZOR gezien. Heb nuclear assault gezien Exodus twee keer. Sodom een keer of 5, destructio ook 5 keer Kreator ook vaak, maar die vind ik iets minder vandaag de dag, zeker de endorama plaat was een drama! Overkill, exumer, anthrax, agent steel, anvil, exciter etc. heb ik ook gezien. Maar ja Coroner, Toxik, Realm etc komen nooit terug! verheug me ernorm op drak angel,assassin etc. Vio-lence komt ook terug! Ja gelukkig ik zat al jaren te balen dat ik al dat moois gemist had, en nu al die reunies, ik ben er in ieder geval dolblij mee! |
|
Ik heb het allerlaatste staartje nog net meegamaakt begin jaren 90, maar ook niet echt bewust. heb wel tankard gezien in 93 op de two faced tour. Ook sacred reich heb ik gezien, maar dabn houdt het wel een beetje op. Natuurlijk is er nu weer volop thrash aanwezig gelukkig. ik heb het enige europese optreden ooit van RAZOR gezien. Heb nuclear assault gezien Exodus twee keer. Sodom een keer of 5, destructio ook 5 keer Kreator ook vaak, maar die vind ik iets minder vandaag de dag, zeker de endorama plaat was een drama! Overkill, exumer, anthrax, agent steel, anvil, exciter etc. heb ik ook gezien. Maar ja Coroner, Toxik, Realm etc komen nooit terug! verheug me ernorm op drak angel,assassin etc. Vio-lence komt ook terug! Ja gelukkig ik zat al jaren te balen dat ik al dat moois gemist had, en nu al die reunies, ik ben er in ieder geval dolblij mee! |
|
sorry dit forum werkt anders dan andere, vandaar die idiote posts van mij de hele tijd! |
|
Vol vreugde van het nieuws dat me zojuist ter oge kwam in het Conserten forum, Nuclear Assault opgezet... Dat wordt wel zo'n dikke vette heersch!! HANG THE POPE!!! |
|
ik ging ook uit mijn dak, ik sta hoe dan ook vooraan. |
|
Arg, ben helemaal muziekaal impotent geworden. Heb net naar Nitro geluistert, die ZANG *ril* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Sadus |
|
quote: |
|
mezzrow is trouwens ook erg tof http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Then Came The Killing de zweedse TestamenT Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Amen. Touché, pussycat! |
|
vandaag gekocht : kreator endorama (ik vind dit toch echt een lekker cdtje , alleen wil ik de naam thrash er niet aan geven ) en Mezzrow (iemand die dit kent? )cd heet trouwens then came the killing Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:jaja -IG- If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: OHHH ik vind dat zo'n verschrikkelijke CD, ik vind de oude kreator platen echt cool, maar alles na coma of sould is toch beduidend minder. En dan kan ik cause for conflict, renewal en die laatste nogwel waarderen. Maar ik vond ze live ook een beetje lam overkomen het leek wel of ze alles op half tempo speelden, nou jatoen ze riot of violence inzetten was alles weer goed |
|
quote: aiaiaiai. Ik zag ooit eens een videoclip van wat mij een of andere 3e rangs Gothic band leek. Bleek het Kreator te zijn. Toen kon ik wel janken. Gelukkig zijn ze wer zelf ook achter gekomen dat ze veel beter zijn in het spelen van keiharde,genadeloze brute thrash. Want dan SCHOPT KREATOR KEIHARD KONT.om maar eens iemand te citeren van dit board. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-02-2003 18:41] |
|
quote: met violent revolution maken ze endorama weer ruimschoots goed,lijtk me wel dat je hem gehoord hebt. maar dat mezzrow kent u niet? heerscht namelijk wel erg zou het op de server kunne zette binnekort Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |