|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja joh dat is gewoon aardschok praat, heel vel mensne hebben geen idee en horen alleen maar het commentaar uit de aardschok, ja daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. maar de kade in zaandam was wel uitverkocht toen Kreator, Destruction en Sodom er speelden! En er stonden nog genoeg mensen buiten die terug naar huis konden! Ik kende er persoonlijk een paar HAHAHAHAHA |
|
Klopt ja, dat was echt ram-uitverkocht. Ik zag ook wel een paar mensen die weer terug naar Rotterdam konden BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: leuk weetje, toen ik mijn kaartje in de voorverkoop kocht werd erbij gezegt dat er nog maar 10 kaartjes waren. was ik iets later gegaan had ik geen kaartje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik bedoel maar! Eerdaags speelt ook OVER KILL in Eindhoven kikke die heb ik al een tijd niet gezien. ben ook benieuwd naar het nieuwe album, maar zal wel minder zijn kreeg een goede recentie in de aardschok Nuo ga hem wel effe halen, alheowel ik de laatste paar platen niet altijd even sterk vond. |
|
quote: Album cover check: het was "Oppressing the masses" |
|
quote: de aardschok is een verzameling ouwe zemelaars. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-03-2003 15:45] |
|
quote: Die is ook gaaf, maar idd een stuk minder zeldzaam, maar toch ook al een tijd ou of print, dus toch wel een aanrader als de prijs redelijk was! |
|
enforcer, ik zag op de displeased site dat er heruitgaves komen van de eerste twee cryptic slaughter cd's. Ken je die in ieder geval uiterst vette aanraders!! |
|
Kikke, ik heb "money talks" op LP, erg leuke muziek ja! |
|
op plaat heb ik enkel Str. Of Consi.... en Convicted Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Cryptic slaughter ook weer bij elkaar zijn(heb ik een tijdje geleden ergens gelezen). Daar is niks mis mee zou ik zeggen. Maar mag ik in een thrashtopic eigenlijk wel over C.S. praten. ik vind ze toch wel thrash-achtig. |
|
Crossover heeft altijd met de thrash scene samengehangen,. ik bedoel SOD, DRI, MOD, EXCEL, CRYPTIC SLAUGHTER, RATOS DE PORAO etc. ik vind het allemal behoorlijk thrashy! |
|
idd beetje allemaal sort-a-llike of zo dan moet ik nu egl aan ons belgsche Sixty Nine denken die brachten een gestoord CS/Nucl Ass/etc mix ha atilla onder welk genre wou je ze dan wel onderbrezngen? of zo? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Thrashers eerte klas natuurlijk wat dacht je! MOSH rulezzz! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: weet ik ook niet zo goed . Ik vind hirax en cryptic slaughtr een overgang tussen thrash en de eerset grindcore. klinkt gek maar die lpees zijn al erg oud. en een band zoals terrorizer speelt zo nu en dan gewoon een hirax riff. |
|
mjaaa zoiets misschien, mja ja ja, ok ja ik zou't dus ok niet echt weten buh, brakheid Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heb de LP '4 Of A Kind' wel tof! Er zit trouwens een naamgenoot van me op drums op die LP |
|
Dat vind ik ook één van hun twee beste..het nr 'Think for yourself' is gewoon de max. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
WARGASM is ook zo'n vette band, vooral "why play around" een van de beste thrash platen uberhaupt! KIKKE! ja crossover is een gave plaat ja, HAHAHAH "five year plan!" Ik heb laatst die DVD van DRI gekocht die is echt gaaf! |
|
quote: enforcer, met jou kan ik praten (maar dat wist je al wel denk ik). wargasm was een heel goede band!! ook "bitter" ( hardcore band met de gitarist van wargasm )was briljant, helaas maar een cd uit. |
|
nieuw in mijn collectie: kent iemand dit? zojan ken iemand mij er iets meer over vertellen i-net bied mij eigenlij kerg weinig alleen de cover van deze cd wel lekker album , lekker evil p.s ik zoek het album Thrash Ranch van uuh .... Dogs ik heb hier een mp3 van die vind ik wel heerschen dus als iemand hem heeft zou die hem ff in mp3 formaat willen zetten en op het verdeelpunt willen flikker alvast bedankt [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-03-2003 20:29] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb ook iets van ze 'Suicide Notes' ofzo, maar daar kan ik niet naar luisteren. Ik vind de muziek wel tof, maar de zang zooooooooooo slecht!!! |
|
http://www.whack.org/~ken/ orion, bovenstaande link is van de officiele Anacrusis site. Daar kun je al hun cd's en nog meer, gratis en voor niks dowloaden! toch leuk, niet? en bulldozer regeert! een goede italiaanse venom kloon! niet origineel, wel goed headbang materiaal! |
|
Slaughter Lord - Thrash till death Weet iemand waar ik die voor een betaalbare prijs zou kunnen vinden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |