|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is dat trouwens de Italiaanse Bulldozer? Waarvan er recent nog wat 7"-es zijn uitgegeven? |
|
quote: dank u Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:het is THRASH |
|
*lol spijt me *heb het altijd goed geschreven maar ineens 2X fout hoe dat kan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Aarsschok Je kan me de bout hachelen! |
|
Bulldozer vidn ik dus echt slecht, en dat Slaughetr Lord gedoe vind ik ook maar nix SL is twee/drie jaar terug op LP uitgebracht, demo's etc etc, rotzooiherrie Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Aardschok is inderdaad een dom commercieel en achterlijk positief blad. Beetje vergane glorie! |
|
quote: Alle albums en demo's van deze band staan op het net... via www.rockreunion.de moet je er komen denk ik.... Ik vind de laatste cd trouwens het beste van ze. Anacrusis : rip The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het is me eindelijk gelukt (hoop ik?) ik heb HIRAX "not dead yet" op CD gebackdoored op ebay.com. Hij stond daar heb die gast een bod gedaan en hij vond dat wel OK. Nu maar hopen dat hij hem ook echt opstuurt anders ben ik wat centjes kwijt HAHAHAHA. Hij had uitsluitend positieve feedback dus dat komt hopelijk wel goed! |
|
hyrax heerscht en mag ook aan de wacken line up toegevoegd worden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De laatste dagen Testament - First Strike, Still Deadly weer aan het luisteren! Heersch!!! (tot zover mijn stukje Thrash aandeel ) |
|
quote: Het is Het! |
|
quote: ja dat zou vet zijn, ik heb al weken geleden aan de kop gezeurd van de wacken organisatie dat ze RAZOR moeten boeken! dat is wel mijn favoriete thrash band ooit, sneller en aggressiever gaat niet HAHAHAHA.......nou favoriet ooit, da's moeilijk, er zijn er velen, maar RAZOR staat wel bovenin de lijst! Volgens jaar komen ze waarschijnlijk. Er zou ookeen neiuwe RAZOR CD uikomeen "anger management" maar daar heb ik al 1,5 jaar niets meer over vernomen, helaas! Hun vorige CD "decibels" was kicke, maar een drumcomputer is altijd klote, ze hadden nu die drummer van "violent restitution" en "shotgun justice" weer terug!!! Ik keek er zo naar uit! |
|
ik hoor liefst Armed And Dangerous, wat eigelijk heavier is dan het thrashy is en Decibels = kut Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Het is wat? |
|
quote: heb je die op LP, wat meot je ervoor hebben?? Decibels i een gave CD IMO, maar wel minder dan het oude werk, maar dat komt met name door de drumcomputer! Maar cd's als "violent restitution" "shotgun justice", "evil invaders", "executioners song" en "open hostility" aijn toch niet te versmaden voor de echte thrash freak! het eerdere werk is meer cult en meer VENOM style heavy metal, maar vanaf "violent restition" is het och echt vet strakke en aggressieve thrash, aggressiever dan slayer IMO! |
|
ik heb'm helemaal niet meer, verkocht want ie is kut (imo) Ik denk da'k hem wel nog ergens weet liggen, CD dan voor een koopjesprijsje Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heb je wel een goed geluisterd naar "violent restitution", "shotgun justice" en "open hostility" dan, dat zijn echt hele vette slayer esque platen (maar dan veel opgefokter en sneller)! Ik bedoel, dat je het oudere werk van RAZOR niet goed vind kan ik nog inkomen, maar violent restitution en shotgun justice vinden velen met mij toch wel onsterfelijke classics! Voor "armed and dangerous" op LP wordt op Ebay toch snel $ 250 - 300 geboden, en hetzelfde geldt voor de "evil invaders" Pricekiller CD, nou is die iets minder waard maar $ 100-125 brengt ie ook wel op. Maar de enige CD uitgave van "armed and dangerous" die ik ken ik de REBORN CLASSICS uitgave met "executioners song" er ook op 2 op 1 CD zeg maar maar dat is een bootleg! Als je die weet te liggen GRAAG! |
|
ik had het enkel over Decibels in feite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hehe, net Cranium - speed metal sentence van inet af geplukt.. heerscht! Binnenkort maar eens aanschaffen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: hmmm, OK dan kan ik het nog een beetje begrijpen! Alhoewel ik het een hele gave plaat vind, kikke nummers als "life sentence", "the game", "liar" etc. nee, ik zet hem graag op, maar zoals ik al zei had nog veel beter egweest met een echt drummer. Maar als je "armed and dangerous" ergens ziet waarschuw me dan, dat is de enige RAZOR die ik nog niet heb! |
|
HIRAX komt in Juni Juli in NL!!!!! Warrschijnlijk in Baroeg(???) Rotterdam!! KIKKE!!! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 31-03-2003 21:01] |
|
quote: is er al een dag bekend "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee op hun site staat alleen juni juli! meer weet ik ook niet o en Rottardamstaat ook genoemd, maar niet welke zaal! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |