|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik zie oude Megadeth !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ideaal -wrijft in de handjes- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Als het droog is I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat moet maar zo, was vorig jaar ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Tsk tsk.. iedereen weet dat de ZMers altijd in of voor de Irish pub zitten voor optredens I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
waar is dat? boeit me niet als er maar van dat gele goedje is Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Misschien kom ik ook wel effe terras hangen dan |
|
Misschien gaan we met de auto ik weet het nog niet. Ik heb al een keer wat gemist in de 013 ondat ik de laatste trein moest hebben, en ben tegnwoordig gelukkig in het bezit van een auto! Maar lijkt me best gezellig om effe een tje te pakken in de irish pub daar! Ik zou ook wel eens aan een thrash quiz mee willen doen doen, eens kjiken of ik er wat van weet |
|
ik ben er wel all the way from the cold fucking north word wel wakker blijven die avond want thuiskomen zit er niet meer in denk ik hehe mischien als ik snagger eens lief aankijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Man, er staat al maanden een rerelease van VIO-LENCE "eternal nightmare" op stapel,maar het gebeurt maar niet, nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik een origineel heb, maar ken een hoop gasten die hierop zitten te wachten! Ook de live CD komt maar niet, netzoals die van Nuclear assault die staat ook al maanden aangekondigd. De studio Cd van Exodus wordt ook steeds vertraagd, IK BAAL HIERVAN! Ik zit te wachten op headbang voer en ik moet me teverden stellen mety de nieuwe ANTHRAX, die helemaal niet lijkt op het oude werk! |
|
quote: Een goede maand geleden stond die nog gewoon bij de Boudisque! (origineel). Daar heb ik hem ook geluisterd (mijn nieuwsgierigheid werd hier op ZM wel geprikkeld). Ik vind Vio-Lence wat braaf. Ik heb "The new order" van Testament en daar ben ik tevreden mee. Af en toe heb ik daar zin in, maar meestal voldoet een Sadus of Hypnosia veel beter aan mijn wensen. |
|
quote: en wat dacht je dan van celtic frost? Overigens, de nieuwe anthrax is weer uitermate onbevredigend. |
|
quote: daarvoor is het goed dat bands als destruction nog steeds bestaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
testament op woa!!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: DAt lijkt me sterk die CD is al 10 jaar out of print, dan had ik hem allang weggekocvht daar, op ebay doet ie niet voor niets ongeveer 100 EURO. Ik vind het een megagoede cd trouwens, echt niet braaf, eerder vrij aggressief. Sadus is cool ja, vooral "illusions aka chemical exposure" Testament op WOA KIKKE! |
|
Gaat Vio-Lence nog ergens spelen dan deze zomer? Vorig jaar wel... (dacht ik) |
|
Er was sprake van dat ze met Testament mee zouden komen maar daar is nu weer geen sprake van. Maar check hun homepage rgelmatig www.vio-lence.com |
|
quote: Thanks! Wel een aardige combo Alleen in Amerika helaas! SATURDAY, MARCH 29 San Francisco, CA Avalon Ballroom (Regency Center, 1290 Sutter St. - MAP) HALFORD TESTAMENT DEATH ANGEL VIO-LENCE EXHUMED CATTLE DECAPITATION IMPALED |
|
slayer, sepultura, kreator, destruction... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Wat is daar mee |
|
quote: Het zijn allen vergane glories die in het verleden superalbums uitbrachten, maar nu vrij kut zijn op Cd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mwoah... Ik denk dat dat wel meevalt! |
|
Zeker Kreator en Destruction zijn nog goed, die andere twee hebben inderdaad allang afgedaan voor mij. Al heb ik nog wel alle slayer albums, maar na seasons in the abbys vind ik het niet veel meer. |
|
Had ik al es gevraagd of jullie Vexed en Farscape kennen? En eventueel Hangöver? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |