![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ouwe flotsam hoop ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
neen een demo die ze vorige maand opnamen ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: VET! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
AHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAA!!!!!!!! ![]() ![]() *Loving Orion ![]() |
|
quote: ooh ik heb een stalker ![]() ![]() wel ontopic blijven he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
@IronGlory stata hij dr al op offuuuh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: iek niet stalker sein. iek vriendin ![]() *Loving Orion ![]() |
|
och jé waar gaat dit heen met dit prachtige topic ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
![]() nou weer ff ontopic svp Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
THRASH GVD!! ![]() changed to 'ouwe' ![]() |
|
![]() ![]() |
|
HIRAX! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
de pena is gewoon een coole neger ![]() ej en dat exciter shirt zint me wel ![]() [mailinglist] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-04-2003 14:24] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
ja lache he om een neger zo te zien, waren er maar meer zo, die De Pena is echt supercool! ![]() |
|
ik zou dr zo tusse kunne staan ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
WAAR IS DIE f'n MAILINGLIST DAN? wie heeft die? ik iig niet eneeuh die Zoetrope en Znöwhite negers zagen er eigenlijk ook wel fris genoeg uit ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
idd een zeer tof shirt, long live the loud ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
ik zag vandaag een leraar van me met zon jas aanlopen ![]() schrok me effe "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Da's gvd een reïncarnatie van Jimmy !! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: waar hebben we dat eerder gehoort "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: psss niet zo met je benen wijd zitten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
ik heb hier ook wat nieuw NASTY SAVAGE spul, GVD man, das gewoon even geniaal terug als die naamloze LP, volledig Gladiator/Metal Knights stijl, Nasty Ronnie kan het nog......regeer!!! Ik kom gewoon gek! En nu naar Wacken die lui! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: had dat iets met de baroeg te maken ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ik heb hier ook wat nieuw NASTY SAVAGE spul, GVD man, das gewoon even geniaal terug als die naamloze LP, volledig Gladiator/Metal Knights stijl, Nasty Ronnie kan het nog......regeer!!! Ik kom gewoon gek! En nu naar Wacken die lui! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |