|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ouwe flotsam hoop ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
neen een demo die ze vorige maand opnamen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: VET! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
AHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAA!!!!!!!! *Loving Orion |
|
quote: ooh ik heb een stalker wel ontopic blijven he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
@IronGlory stata hij dr al op offuuuh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: iek niet stalker sein. iek vriendin *Loving Orion |
|
och jé waar gaat dit heen met dit prachtige topic Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
zeur nou weer ff ontopic svp Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
THRASH GVD!! changed to 'ouwe' |
|
|
|
HIRAX! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
de pena is gewoon een coole neger ej en dat exciter shirt zint me wel [mailinglist] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-04-2003 14:24] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ja lache he om een neger zo te zien, waren er maar meer zo, die De Pena is echt supercool! |
|
ik zou dr zo tusse kunne staan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
WAAR IS DIE f'n MAILINGLIST DAN? wie heeft die? ik iig niet eneeuh die Zoetrope en Znöwhite negers zagen er eigenlijk ook wel fris genoeg uit Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
idd een zeer tof shirt, long live the loud http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik zag vandaag een leraar van me met zon jas aanlopen schrok me effe "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Da's gvd een reïncarnatie van Jimmy !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: waar hebben we dat eerder gehoort "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: psss niet zo met je benen wijd zitten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik heb hier ook wat nieuw NASTY SAVAGE spul, GVD man, das gewoon even geniaal terug als die naamloze LP, volledig Gladiator/Metal Knights stijl, Nasty Ronnie kan het nog......regeer!!! Ik kom gewoon gek! En nu naar Wacken die lui! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: had dat iets met de baroeg te maken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik heb hier ook wat nieuw NASTY SAVAGE spul, GVD man, das gewoon even geniaal terug als die naamloze LP, volledig Gladiator/Metal Knights stijl, Nasty Ronnie kan het nog......regeer!!! Ik kom gewoon gek! En nu naar Wacken die lui! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |