|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ahum, willen jullie (als jullie dit nog verder willen bespreken) het gesprek verder voeren via een ander medium. |
|
quote: ik d8 al hoelang zou het nog duren ja anders lulle we op msn maar ja dat jongetje is weer es niet online. maar goed Arjan lijk ik op Mille Petrozza Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
[offtopic]waarom post ik dit trouwens Ontopic: Arjan heb jij die cd Extreme Hatred ook? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja, natuurlijk heb ik die, btw ik zat net niet op msn omdat we dat op school niet erop hebben staan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoe kom je eraan moet dat ding altijd nog es kopen ken hem nergens vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die onderste krullenbol is van mij, kijk ik lijk op destruction "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ooit in een winkel tegengekomen, heb jij nog geen cds van hypnosia dan? damn hypnosia heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmmmms ik ben niet de enige die mijn kapsel met destruction vergelijkt, zekere anderen hier doen dat ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kent iemand deze band : DELIRIOUS Ik zag toevallig een link staan naar deze band na ff wat mp3's te hebben gedownload ben ik verkocht!!! ga vandaag meteen kijken of ik het album DESIGNED BY VIOLENCE ook ergens ken vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kent iemand KAT satanic thrash uit polen? Al versta ik er geen ruk van , maar de riffs zijn heerlijk www.kat.art.pl LOL ik zoek de bands wel uit niet [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-12-2002 14:12] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wie kent hypnosia www.drink.to/hypnosia ps, waarom gebruiken we dit topic niet om andere onbekende thrashbandjes posten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat doen jullie toch al, al lijkt dit een topic voor jullie tweetjes te zijn! |
|
we zijn 1 van de weinigen die hier komen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Daarom moeten er ook meer mensen mee gaan lullen, zo word het nog gezellig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vind thrash allemaal wel tof enzo, maar ik weet er vrij weinig van... Ken alleen de klassiekers zeg maar... |
|
quote: Idem. En wat meer nieuw spul, maar dat heeft dan weer niet zo'n hoog "aanradergehalte" als die klassiekers helaas. |
|
quote: Volgens mij is thrash een beetje een uitstervende stijl, helaas. |
|
quote: mwa er bestaat zeker heel goed nieuw spul, ik denk aleen dat thrash gewoon minder populair is onder de metalheads, de jonge iig, de meeste zitten toch meer in de black death en grind "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Thrash verdomme ! Geweldig... hypnosia ja, dat moet je gewoon eens een keer opzetten ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hypnosia is zeker een goed potje agressieve thrash "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
yeah, dat is idd zeer goed te doen |
|
Gister "Violent Intensity" van ze binnen op 10" met outbreak of evil van sodom gecoverd... GOAAAAAAAAAAAAF! Ik, Wil Schuurman |
|
op 10" soort lp ofzo, ik heb de digipack van extreme hatred daar staat violent intency ook op, aleen mist er een possessed cover "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |