|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Btw de postbode had gister nog een pakje van displeased voor me longsleeve van exodus en een cd van nuclear assault(hang the pope heerscht) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dit is de hoes van de ouwe geloof ik. De laatste versie is gewoon precies hetzelfde, enkel is de hoes iets scherper geprint. Zonde om je centjes aan uit te geven dus ... Nuclear Assault is gaaf ... word gezellig op NO MERCY denk ik. Exodus longsleeve? Die met het logo voorop en achterop enkele tourdata ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ja die longsleeve die ze ook op xmass verkochten alleen toen wist ik nog niet dat ik em wou hebben dus maar effe bestelt. ehms maare is er echt geen verschil tussen de oude en de nieuwe versie behalve dat scherper geprinte. Staat er geen website op vermeld of een jaartal waaraan je kan zien dat het de nieuwe is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
www.total-desaster.de is de officiele homepage van Desaster, ik denk dat je daar wel wat meer kan vinden. Maar naar mijn weten zit er naast de hoes geen verschil in. Ik, Wil Schuurman |
|
daar staat alleen het oude plaatje,maar jij hebt niks op je cd gelezen over nieuwe jaartallen of websites "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik durf 't verder niet te zeggen, ik zal 't anders wel even vragen aan een van hen, ik snap 't ook niet. maar volgens mij is het gewoon een re-release omdat de eerste versie gelimiteerd verkocht werd. Die was uitverkocht, er moest nieuw geperst worden dus niets nieuws behalve die scherpere hoes ... Ik, Wil Schuurman |
|
kent iemand deze cd (MOEST ik hebben volgens iemand Detente Recognize no authority Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vultures in the skkyyyy ... Dat mens is gek, zo schreeuwen! Ik kijk morgen of in de loop van de week wel om deze plaat ff op mp3 te trekken ED1: trouwens op de R-server staan al heel wat (thrash)goodies van mij uit (attacker, nitro, accu§er,...) , deze week ga'k nog Morbid Saint, Deathwish, Raise Hell, Sarissa, Attack en nog wat moeten voor een mat copieren dus zet ik ze ineens ook op het centrale verdeelpunt hehe. ED2: Ik heb wel meer van Detente dan enkel die CD [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 09-02-2003 19:21] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:maar is die hoew nou echt scherper want ik vind het plaatje op mijn hoes nou niet echt scherp ofzo. ik heb het iig al gevraagt op het forum van de desasterwebsite. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: speelde ross robinson daar niet gitaar? No meat is sweater |
|
jupe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gaaf man No meat is sweater |
|
quote: Die is zeer welkom! |
|
weet iemand hier hoe ik aan de cd van Death Angel kan komen, weet de titel niet, maar ik geloof iets met een getal en een soort van theater interieur op de hoes... Hier in de buurt is ie niet te bestellen of gewoon te koop. |
|
quote: Act III? Die ligt oa hier in Venlo bij de Sounds en is vast wel bij www.proxis.be te bestellen. |
|
quote:asjeblieft zeg ze zijn onlangs allemaal netjes heruitgebracht... open your eyes! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het is nu niet zo dat hier in de buurt cd zaken zijn die die dingen willen verkopen, denk niet dat de free record shop dat wil... Kutzooi.. |
|
quote: act III ja die heb ik hier gewoon in een dood normaal plaatenzaakje gekocht 10 pleuro geloof ik erg gaaf album [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 10-02-2003 14:23] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die cd ligt in den haag maarliefst in 2 winkels "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: nu die patch nog Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: die zit al op mijn jas ja "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
voor de thrashers onder ons : zie het verdeelpunt (thrash voor snagger ) ik heb er ff wat extreem vette thrash opgezet wil graag jullie mening horen review: Speed Thrash Metal style 80's just like Destruction, Slayer and Kreator got play in the past, raw and killer! Remastered songs, included lyrics and a killer front-cover done by Kris Verwimp (Old Man's Child, Marduk, Thyrfing). This bombastic material contains 5 songs on 17 minutes revealing the fury of this Swedish band, it have conquested all true thrash-metallers! zeker een aanrader voor de verzameling THRASH TILL DEATH! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
idd vette schijf, long time no play waar blijft Capricorn? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: eej heb jij die protector nog te pakke gehad? ik wil hem heel graag hebben,maar ja zou wel weer te laat zijn. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |