|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zat meer aan Lenny Kravitz te denken HAHAHAHA! Znowhite is idd ook zeer gaaf ook erg toepasselijk op dit topic HAHAH, Act Of God is een thrash classic! |
|
quote: ooh dat met rené (was zn naam toch) kende het al voor hem hoor. maar jij had dat gepost geloof ik dat van hirax reactie op dat ze in de baroeg speelde geloof ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mss ook eens Flames - Made In Hell rippen en uploaden voor de collectors hier, Griekse thrash met op gitaar griekenlands best bekende metalgitarist: Nigel Foxxe (van oa ook Thanatos Inc. en Nigel Foxxe's Inc, wat in feite twee x hetzelfde is) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: idd maar wel de enige thrashende neger "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog leuks: bootleg opnames van Paradox en Toxik, op dynamo 88 heb ik nu deels, zouden in de loop van de week volledig moeten binnenkomen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
die dynamo heb ik in mp3 formaat heerscht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmmm, nou Znowhite is ook wel behoorlijk thrashy, zeker de act of god Cd, en daar zit ook een neger in (in het begin zelfs 3!!) En Zoetrope is idd ook niet verkeerd, zeker de "a life of crime" CD! |
|
Iemand bekend met Holy Terror ?? Echt een superheftige band, jammer dat ze nooit echt bekend zijn geworden, was wel verdiend geweest. Geweldige zanger !!!!! Voor zover ik weet maar 2 LP's uitgebracht : *) Terror & Submission *) Mindwars Alle twee gaaf, alhoewel met een lichte voorkeur voor Mindwars. Artwork van de LP's is/was ook héééél gaaf !! BLASTBEATS FOREVER |
|
mischien heb ik het mis maar speelt die kurt van agent steel daar niet in Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Holy terror is cool ja, hun albms zij laatst als dubbel Cd gereissued! Ik heb ze alleen nog niet EERRGGHHH, ze zitten beide op Under One Flag dacht ik! |
|
Dat heb jij goed gezien !!! Maar muzikaal gezien niet te vergelijken met Agent Steel BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Sterker nog, ik heb ze nog nooit gezien op cd. Ik heb ze beiden op LP moeten kopen. Ondanks dat, de moeite waard om er eens achteraan te gaan. Vooral voor tHrashers Orion en Arrebar (mochten ze het niet kennen) BLASTBEATS FOREVER |
|
Ze zijn zeker wel op Cd verschenen, een vriend van mij heeft ze, heb ze regelatig op beurzen gezien! |
|
Mr.Enforcer, ik bedoelde er niet mee te zeggen dat die cd's niet bestaan. (een wat oudere maat van me heeft die T&S op cd, dus ik had wat beter/anders moeten formuleren) Wat ik bedoelde te zeggen is het volgende : IK heb ze nog nooit gezien, althans nooit zien liggen op een metalmarket ofzo. De laatste tijd heb ik er ook niet op gelet, ik heb ze immers al op LP. [Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 01-04-2003 15:55] BLASTBEATS FOREVER |
|
oh maakt niet uit joh, laten we daar geen dispuut van maken HAHAHAHAHA. Ik koop altijd van alles, liefst op Cd maar een Lp gaat er ook wel in,maar die draai ik minder, om een of andere vage reden, CD's zijn vaak ook duurder helaas! Maar het zijn gave [platen ga ze volgende keer dat ik ze zie wel kopen. maar er is zoveel thrash te koop HAHAHAHAH, uiteindelijk wil ik alle belangrijke thrash CD's hebben, maarsommige zijn onbetaalbaar! Kijk naar en HIRAX of een DETENTE honderden dollars worden ervoor geboden! gelukkig heb ik die nu, maar er zijn er nog meer oa. VIKING - MEN OF STRAW! die zoek ik ook al maanden op (originele) CD! |
|
ik heb die nieuwe Hirax gekocht man die valt me ff tegen staat wel extreme thrash earbleeding music op nou het kwam er bij mij niet in de buurt jammer heel jammer dan lusiter ik toch veel liever raging violence wat een heerlijke plaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Er liggen hier in Den Bosch ook alletwee de cd's van Assassin, is dat wat ?? Die 2e is zelfs 7 euro (nieuw), aanradertje ?? Of schroot ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
kopuh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
7 euro? zeker kopen |
|
Ik zie het alweer, morgen maar weer eens shoppen BLASTBEATS FOREVER |
|
vind ej ze niks mail me ff koop ik ze van je over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kan ook wel effe vragen of ze ER 2 hebben ?? Zo niet, dan staat de deal [Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 01-04-2003 16:26] BLASTBEATS FOREVER |
|
Hmmmm, ken die nieuwe niet, maar raging violence en hate, fear and power zijn super! Op Lp zijn ze nog redelijk verkrijgbaar, echt mega goeie platen. Ik las dat er dit jaar een nieuw volledig studio album van HIRAX uitkwam. maar is die nieuwe langzamer of melodieuzer ofzo??? |
|
Hmmm, we ghaan hard op de 1000 replies af HAHAHAHAHHA |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |