|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach, lekker probleem. Als ik het mij goed herinner staat in sommige Tankard songteksten ook Trash ipv Thrash. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Zo me favo topic over me favo metal THRASH!! vandaag ff whiplash gekocht Power en pain en ticket to mayhem. verder krijg ik morgen Sodom shirt binne en wat patches van oa kreator,sodom,living death,testament,tankard,overkill,dark angel,death angel,iron maiden,anthrax,mmm nog wel wat maar ken dr zo niet opkomen . Thrashers koop Power en pain van whiplash vette heersch!! verder baal ik dat ik niet naar tankard ben gegaan,ik wou blood red angel erg graag zien en tanakrd natuurlijk nou ja voor de mensen die dr nu zijn alvast een fijne avond toegewenst (maar dat lukt denk ik wel ) p.s Arjan vette icon Testament Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Strapping Young Lad. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: volgens mij haal jij in elk jaar in, wat er in elke 10 jaar metalgeschiedenis is gebeurd. gaafh. Oud Vuil. |
|
Haha, geweldig ... Sodom shirt, hmm... moet ik ook nog maar eens aan beginnen mits de wallet weer wat gevuld is. Ik, Wil Schuurman |
|
Sodom. Hehe. Ik heb wat afgelachen toen ze op D.O.A. '99 speelden. Wat maakten die lui zichzelf belachelijk zeg. Zal wel "Duitse humor" zijn? Toch kan ik wel genieten van een album als "Persecution Mania" overigens. |
|
quote: Sodom op Dynamo 99 was een slagveld 9 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ghehehehe op mijn forum was ook een topic over Thrash. Schitterend hoe iedereen het fout bleef schrijven: Does Any one is still into trash metal or it's become one of the 80 old style? (anubis 01-01-2003 23:49) tHrash! (mactatuz 02-01-2003 00:13) yeah...I am still into thrash metal...and it's not becoming in 80's old style...have you checked the new releases of kreator, sodom, testament and destruction??...do you think is becoming into an old style??? :| (bathoryfc 02-01-2003 03:17) trash rules, it some one my fav types of metal together wiht death (Pan 02-01-2003 12:45) It's Thrash with an H, and yes... I'm still into it (Flix 02-01-2003 13:16) listen for example to Ritual Carnage and you know thrash is still very much alive and kicking!!!!! and the eighties will never be lost........ (lazarus 02-01-2003 17:21) I does not one still into trash metal, i think it's become one the 80 old stylefilosofem (02-01-2003 17:26) Filosofem> Did you not notice two people in this short topic already saying that THRASH should be written with an extra H? Or are you just plain stupid??? (Zenial 02-01-2003 17:43) Yes sirree, I stupid are. (filosofem 02-01-2003 23:32) Argh man! Not TRASH!!! THRASH!!!!! Major No 1 bummer! And yet it is indeed an old 80's style so what? Still cool! (Lazz 02-01-2003 23:57) Thanx lazz for pointing out that overlooked fact (Shun Sacer 03-01-2003 00:12) Zenial |
|
wat vinden jullie trouwens van de japanse thrash scene? bands als blasdead en kings evil vind ik wel behoorlijk trouwens zuid amerika heeft ook wel aardige thrash bandjes . maar iemand had het gister over een nederlandse thrash band mondator ofzo(zou wel fout zijn ) maar ken iemand er mij iets meer over vertellen alvast bedankt. POWER THRASHING DEATH!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ken bijna niks uit japan, wat ik een heerschende band vind op het moment is EXCITER http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
HEAVY METAL MANIACS De nieuwe desaster is wederom meer thrash.. pas maar op ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ritual Carnage ken je denk ik wel (lijkt behoorlijk wat op slayer ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik vond de zang van Ritual Carnage wel zwak. Ik vond het bijna hardcore... |
|
nee het is mijn zang ook niet echt maar de riffs zijn wel zwaar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Blasdead, idd een niet al te slechte Japanese spedmetalband, uit de vroege jaren 90. Waar heb je die gehoord die hebben maar een CD met naar mijn weten enkel demo-materiaal en verschijning op een compilatie? en Waren die na dat schijfje niet gesplit? Kings Evil doet zo net't zelfde al hebben ze wat emer succes nu he... sedert hun reunie toch. Waren vroeger uitsluitend coverband. Kings Evil is verder ookde naam van een meer melodische rockband. Mandator was eerst en voroal een Nederlandse thrashband ergens tussen 84 en ... 90? Hadden ook twee albums en evenveel mini's uit. Verder ken ik geen zuid amerikaanse band met een naam die er ongeveer op lijkt. of het ware Mastefal (niet Mastiphal)? nah denk't niet. Er is wle een site ergens met Z-A'se metal ergens, heel volledig, maar ik ken de url niet meer. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heeft iemand trouwens cd's van VIO-LENCE ? zoja welke is een aanrader? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heb gisteren nog "oppressing the violence" gekocht van VIO-lence ik zal deze zeker ni afraden!!! denk dak wel wa meer materiaal van die mannen zal binnenhalen, iemand andere aanraders? [Dit bericht is gewijzigd door Barrrman op 15-01-2003 3:51] If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: ja, "Eternal nightmare " is de beste. Echter, "oppressing the masses" is ook heel goed. |
|
Is The Haunted thrash? zo ja, ik luister nu een nummmer van hun aanstaande CD en die is VET ^ 2 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Argh! Waar haal je die dingen?!?!?! |
|
quote:THE MASSES verder Eternal Nightmare en Torture Tactics EP, die laatste heb ik ook niet... nothing to gain of zo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:neen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb het wel, allemaal op CDR, want ik ben nog geen originelen tegen gekomen. Heb jij ooit nog wel es mijn meeltje beantwoord? |
|
quote:ja toch? ik w8 op jou? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |