|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hallow's eve - death or insanity... rhaaaa. Oud Vuil. |
|
hallow's eve Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
voor iedereen die niet zo thuis is in de echte oude thrash,luister eens naar SABBAT (History of a time to come en Dreamweaver) deze 2 underground platen zijn echt FUCKIN VET!!!!Ook blackmetal fans zullen hiervan smullen,ze waren zeer satanisch en mischien wel de echte grondleggers voor wat nu black is |
|
UNERGROUND? LOL!!! neemt niet weg dat't idd vette platen zijn, jammer van die Morning Has Broken, walkyier heeft een der vetste stemmen die'k ken, zelfs bij Skyclad was die nog de max. Hij heeft mn ex nog gevraagd om mee te zingen op een of andere release van hem omdat hij dat dat ze de 'evilest' female screams had, ik weet niet hoe dat is afgelopen, heb haar sinds niet meer gehoord... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
weet njet waart over geet maat toch efkes intjek..... is meer nen koek - it - oet |
|
ok ------ gezien & goe bevonden |
|
??????? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ja sorry, natuurljik bedoelde ik "world circus" anyway, het is een geweldige plaat! Een Sabbatr is ook niet te versmaden natuurljik, heb nog een ongelofelijk vette video van ze "the end of the beginning!" KIKKE! de eerset SKYCLAD CD"s zijn ook super, kan ze eigenljik allemaal wel enigszins waarderen met WALKYIER dan, alhoewel er enpaar hele softe tussenzitten, maar die laatste was weer OK (FOLKEMON), maar ja die eerste 3 albums zijn tochwel classics! heb ze vaak live gezien, was altijd super, SABBAT heb ik helaas nooit mee mogen maken! |
|
quote: wie is dat? |
|
quote: Ik wel. Ik heb ze live gezien toen ze net hun debuut hadden uitgebracht in Willem II in Den bosch. Echt een piepklein zaaltje. Was een goed concert.Ik ben echter niet echt superfan van deze band maar hun debuut mag er absoluut zijn. |
|
celtic frost toch? ben zeeer slecht in namen hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jazeker, niemand minder dan het brein achter helhammer en celtic frost. |
|
hoe gaan we het volgende thrash topic noemen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
thrash till arrebar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: "Welcome, to the musical realm of Attila the Hun". |
|
We gaan gewoon voor de 2000 replies HAHAHA, het grootste topic van zware metalen! Ik vind vooral op basis van de productie en speltechniek de tweede SABBAT erg cool, Dreamweaver! Die eerste is ook super hoor maar de productie ie een beetje gaar! Nou lijden wel meer oude thrash platen onder HAHAHAHAHAH. Ik heb ook die ""thrashing east live" Cd met Kreator, Tankard, sabbat en Coroner, dat zijn allemaal tracks van de cideo's van de betreffende bands! Dat was mijn eerste thrash CD BTW! HAHAHAHAHA |
|
ken je de titels van kreator ff geven dan? Betrayer leave this .... toxic... endorama chosen few violent dat zijn ze alemaal van kreator toch? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
het volgende topic moet "The Iron Wheel" heten, of "The Call Of Steel" zoals Guido het altijd zo heerlijk uitschreeuwt op Brutal Destruction. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nog 3 post voor dat hij dicht gaat. dus en anders verzint de eerste maar een titel hehe. als het aan mij ligt word het thrash til death of thrash prt 2 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: doe maar. open maar snel een tweede onder die naam. een honk voor de thrashers |
|
welke van de 2 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
een honk? honk if yr horny? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
honk if youre thrashy? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |