|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mja ik weet niet wat Beli heeft gecreeerd, maar 't camerastandpunt is niet helemaal lekker, 't komt niet duidelijk over, maar aangezien 't 3d is (neem ik aan..) kan je em vast zo veranderen? |
|
quote: Ik vind het anders wel chiek hoor. Zou voor m'n werk ook eens zo'n 3-D programma moeten aanschaffen. Hé Beli hoeveel werk steekt er in zo'n tekening? mvg wk10 |
|
quote: paar avonden, alnaargelang mijn creativiteit en mijn wakkerheid Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zo. Ik ga dit topic maar weer es bumpen door wat shit du moi te bumpen! (en nee deze rijm heb ik niet bewust gemaakt) WIP. (oftewel Work In Progress) [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 12-07-2003 23:44] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mooi hoor.. the only pleasure is pain |
|
quote: Dankje! Ik ben er zelf trots op! Ik vind het behoorlijk goed voor een Photoshop n00b die nu pas voor de 3e keer iets maakt in PS cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: kom op zeg.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: nee serieus En jij moet t weten want ik heb t je zelf verteld. di's het eerste wat ik heb gemaakt ik photoshop (daarmee bedoel ik AFGEMAAKT) en de andere was een opdracht voor een bedrijf dus die mag ikniet echt posten hierzow. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 13-07-2003 13:19] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
"Kan de pagina niet vinden." I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Trring! Echt mooi gedaan. Heeft ze al een vriend? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: of vriendin? |
|
Waarom hebben ze allemaal iets aan hun hoofd (oren, vleugels, watdanook...)? |
|
quote: Omdat het gebaseerd is op mijn avatar op een ander forum (met posten verdien je gold en daarmee kun je items kopen) en daar heb ik dus wat op mijn hoofd. Zo ziet mijn avatar er nu uit (be aware: extreme cuteness) Verder moet die chick mij voorstellen, dus ja, ze heeft een vriend. (Wel nog geen vriendin *winkwinknudgenudge* ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
*schwing* |
|
quote: *lmao* Oh god nee, nu moet ik aan een eeuwenoude tienerfilm denken waar ze dat de hele tijd liepen te roepen! *covers her eyes* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
lesbo alert code red wel mooie tekening trouwens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:wayne's world heerscht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ohja die ook *lol* Nee ik bedoel echt zo'n SBS6 jeugdfilm cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ik bedoelde ook wayne's world trouwens maar is nog steeds single hoor |
|
quote: Wie...wayne? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
nee, ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: "Hi I'm Helgä, I'm from schweden" "SCHWÜNG" |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |