|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoezo? Maar je hebt gelijk, de kunsten eisen een hoge prijs, en derhalve doorgaans wat moeilijker lopen.... Dit slaat nergens op. |
|
Coole plaatjes, en Thommortal, wat ik mij afvroeg bij dat inkleuren met selecties, maak je de selecties zelf met de hand (/muis/tablet) of ben ik zelf achterhaalde software gewend en gaat dat tegenwoordig automatisch (wat ik niet aanneem)? Ik ben zelf helaas nog steeds niet echt actief op tekengebied, maar hier een wat ouder schetsje (gemaakt met referentiemateriaal, dat scheelt toch echt een stuk!): NP: Wizard - The Prophecy For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Zeer mooi, Pil.. |
|
als ik begin te kribbelen komen er constant dergelijke beeltenissen tevoorschijn: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
LOL in the Stage getekend gistern? Dien onderstn is lik Kris. [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 24-05-2003 17:26] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
die dingen zijn al ooouddd de achterkanten van de blz van mn cursusen uit school geweest staan er vol van Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: --------------------------- met de muis...ooit hoop ik een Wacom tablet te kennen scoren maar verlopig is het allemaal muiswerk! [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 24-05-2003 20:30] HEERSCHT |
|
Ok, petje af NP: Adendum Demise - Wanneer De Dood Op Zich Laat Wachten For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
een krabbeltje van enkele uren geleden op school. |
|
cool! mooi ingekleurd ook schoolkrabbeltje van mij: |
|
quote: dankjewel! Is met markers ingekleurd, die lopen mooi in elkaar over. Mooie tekening ook van jou |
|
Ik kijk hier te weinig... kom zowieso niet zo vaak meer op ZM maareh, hier weer wat van mij! Achtergrond, de lucht, is gedaan door iemand anders, een pro rest door mij! hope ya like it! |
|
Gaaf! |
|
VEEEEEETTTT trilililili |
|
Jezus wat gaaf! |
|
Geniaal!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja, ok, ik slaap nog niet, maar zometeen wel. Ok, kraak maar af: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
thnx guys! Levia: plaatje doet 't niet.. |
|
Godver wish, hij is bruut geworden!! waarom liet je hem nou niet als eerst aan mij zien die reflectie op het raam is cool I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: Vaag, gisteren deed 'ie het wel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Executies, Pistolen, geweren, dooien. Dit slaat nergens op. |
|
Och, was dat te extreem? Dit slaat nergens op. |
|
zeer zeker niet.. onderste is een schilderij op een doek? i'd buy it.. |
|
quote: Nee, het zijn inkt-tekeningen, oostindische inkt en water op een half a-4tje. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |