|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heheh thnx guys!! DaVinz: Jep zeker! hehehe, Dani Miki voorgaande inker, is dan ook mijn groooooooooote voorbeeld |
|
quote: woha mooi |
|
quote: En jij bent mijn voorbeeld vinno heel bruut, zoals gewoonlijk van jou I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Originele tekening, door een vriend van me Gekleurd door mij naar een versie voor Furcadia, zodat het in het spel de kleur van de spelers overneemt: Voorbeelden: Okee, ik ben nog niet goed, maar ik oefen wel... |
|
woopatee! HEERSCHT |
|
Zo is hij nog vetter. dood |
|
Gave tekening zeg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dank! HEERSCHT |
|
Shit, hij is stoer ! Maar vinno liet mij even een paar andere entry's zien Dat wordt helaas geen eerste plek voor jullie I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
lol! nee dat waren gewoon covers van de orginele comic which heerst! niet van de orginele btw.. maar een of ander korte versie van 6 issues en idd, die ownden hard |
|
Aragon ik snapte niet wat je bedoelde met contest maar Vinno bedoeld dat die shit is geinkt door de spawn inker..logisch dat die dude onze aarsen zouden kicken...maar zeker wel tof compliment dude [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 10-08-2003 1:43] HEERSCHT |
|
tekenen is voor kinderen, over een paar jaar uitgestorven |
|
ga dood |
|
quote: Dit betwijfel ik... ten sterkste... |
|
je zult er je geld niet mee verdienen |
|
quote: Ligt er maar net aan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Natassja, ga dood a.u.b. en snel een beetje.. |
|
quote: Kom nou, laten we het een beetje spannend houden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik ken nochtans mensen genoeg die gemiddeld tweemaal per week een dertig euro aan commisies binnenrijven... Okee, da's niet veel, maar als je nog maar 16 bent, en nog op school zit, is dit toch handig meegenomen, zeker als je maar een uurtje of twee werk hebt aan zo'n tekening... |
|
quote: Bij mij op school zit een illustratie sectie, die gasten worden bijvoorbeeld striptekenaar ofzo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: das nieuw.. ik ben hard op weg geld te verdienen met tekenen.. je moest ens weten... Krijgen we weer zo'n discussie: Waarom teken je dingen als Pokemon? das toch triest? ja maar kinderen kunnen 't niet... maar waarom doe jij 't dan? omdat jullie kinderen die rommel willen hebben, jullie kopen 't voor ze, en zo word ik stinkend rijk... WIE is hier nu dom? Met een paar maand kan ik waarscheinlijk stoppen in de thuiszorg omdat ik naast school dan aan een comic werk.. reken maar dat ik daar meer mee verdien dan in de thuiszorg of andere leeftijdgenoten uit m'n klas e.d.. flikker een eind op man.. |
|
quote: Is dat een eigen comic? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
nee, werk met er met een team aan... Comic is van Amer kokh www.jahannam.org ik inkt zijn stuff.. eind deze maand word het eerste deel gedrukt en gesubmit naar een aantal Amerikaanse publiseerders.. dan begint 't pas echt |
|
Cool... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |