|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pfft, de tekenstijl maakt het bij kamagurka echt niet grappig voor mij, als hij gewoon een ventje zou tekenen lig ik echt niet dubbel, wat het grappig maakt is, eigenlijk zoals bij alle cartoons, het idee erachter. Maar als je tekenen leuk vind, tsja, dan vooral blijven doen natuurlijk! For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Nah, ik bedoel eigenlijk. Moest hij veel realistischer tekenen zou de cartoon al een stuk minder grappig zijn. Uit liefde voor ZM. |
|
Misschien wel, ook al kan dat ook behoorlijk absurde (en humoristische) taferelen geven. Bijvoorbeeld: http://www.solitaryway.com/calvin/baby.gif Maar ik geloof dat we afdwalen Dat gezegd, ik snap ook wel wat je bedoelt, en de tekening waar het mee begon heeft zeker wel iets, maar zonder leuk idee kom je toch niet echt ver denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 14-01-2004 15:05] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Heb me zaterdagavond twee uurtjes bezig gehouden: Het idee kwam toen ik de eerste maandag van januari in Rijsel was met mijn tante om mijn nicht af te zetten in Lille Europe (station waar de TGV passeert) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-01-2004 8:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
in dat geval zzz |
|
quote: perspectief jah , ziet er goed uit There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote: Ik lees het nu pas maar okee... Heb ook een paar serieuze pogingen gedaan, maar echt veel moois kwam er niet uit.. Misschien over 5 jaar.. Edit: Ik kwam op het geweldige idee om het geval in te kleuren. Maar laat ik maar stoppen dit topic te vervuilen [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 20-01-2004 1:33] zo kan ie wel weer |
|
Nou, afgelopen zaterdag ben ik ook weer even bezig geweest, er was namelijk een bijeenkomst van nederlandse elfwood leden, altijd leuk, de opbrengst: Een elf in armour Een bendelid van mijn Necromunda gang (miniaturenspel) En nog zo eentje (balpen) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
die laatste vind ik wel bruut I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Alleen dat zwaardje beetje een plankske. Crapuul |
|
quote: Komt omdat er geen hilt (of hoe zo'n beschermstukje dan ook in het nederlands heet) aan zit, maar goed, hij is gebaseerd op een miniatuurtje, en dat miniatuurtje had ik er ook geen hilt aan had gemaakt, had ik misschien beter kunnen doen, maar ja, staat genoteerd voor de volgende keer For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
42 Why is it that the people with the most briljant idea's, the most interesting questions and the best answers are locked away, ignored and never spoken of? Lost Blinded by needles With an ouburst of light The night lifts her soothing mantle Bound to die within the last few moments of slumber Losing my life of sleep awoken By the hunger to see Iopenmyeyesandfind MYSELF blinded by needles My Fear of Shadow *Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.* |
|
suïcidaal? |
|
ik vind het wel mooi ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
weer een paar tekeningen van mij...ik heb de tip van sahpire opgevolgd; me de laatste tijd maar ff bezig gehouden met het menselijk lichaam en dit is het resultaat: nog niet af deze ook niet...die rechter staat een beetje raar en ze heeft een iets te dikke kont naar mijn idee.. There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
goeie studies !! niet perfect maar dat zie je ook wel denk... maar erg mooi ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: danku , ja vooral die laatste is erg crappy, maar ik ben de laatste tijd idd wel wat vooruit gegaan There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
ok dan... maar zeker.. erg bruut... we want more ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Jep, een vrouw zonder tepels, dat kan natuurlijk niet hé. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: sorry, ik zal het nooit meer doen There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Urd: Ik heb nu een smiley nodug die applaudiseerd...'t ziet er goed uit joh! Je hebt nog veel oefning nodig mjah, dat hebben we allemaal. Je moet alleen ff uitkijken dat als je realistische tekend, je de ogen niet te groot maakt Verder vind ik van je eerste tekening het kleine gezichtje rechtsbovinin erg uber! Heel mooi! [edit] Trouwens, nog effe één dingetje: Begin eerst met de basisvormen en niet de buitenlijnen bij het modelschetsen: breng 't helemaal terug naar de basics. Oftewel bouw je figuur eerst es op uit cirkels en cilinders, je ziet dan sneller als iets niet klopt [/edit] Mijn laatste doodle: [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 25-01-2004 23:48] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mijn laatste opdracht is vandaag voltooid, maar voor mijzelve is ie nog niet af, het is nog te kaal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |