|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De titel is dan ook "Het HUH?-moment". Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Oude tekening van mij van Siouxsie Sioux. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Of trieste mongooltjes die het niet kunnen hebben dat sommige mensen een niet politiek correcte mening hebben en dan maar ff een moderator gaan pijpen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 10-11-2003 16:56] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: jij bent offtopic leuke tekening van siouxie! |
|
quote: Knap gedaan En Kwelgeest, laten we het aub gezellig houden en niet flamen in dit topic, daar is de flamecage voor en de muur (ander forum, u wel bekend neem ik aan) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat tekeningen van mij (gemaakt in de afgelopen vier jaar): [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 10-11-2003 20:58] |
|
ze doen het allemaal niet |
|
quote: godver dernet nog wel |
|
anders even linkjes van maken.. |
|
quote: dat doet ik maar even, want zo wilt ie niet. Heb al andere linkies gepakt, maar geen sjogge. |
|
Doen ze het nu? |
|
ze doen het, lekker fleurig |
|
quote: De niet fleurige scannen niet zo goed. En ik gebruik meestal velle kleuren. |
|
quote: De vleugel zelf is al af, nu ben ik enkel bezig met de krüger-flap te ontwerpen, dat is dat stuk dat eruit hangt, is nodig tijdens de landing om geen loslating van de grenslaag te hebben bij een aanvlieghoek van +15° (wat turbulentie tot gevolg heeft, en dus ook verlies van lift, en dus crash). Ik ben nu nog aan het uitzoeken hoe ik dat alles proper in 3D moet zetten, geen al te gemakkelijke opdracht. Dan nog simuleren en dan kan je hier het resultaat zien (deze klep wordt oa. toegepast op de boeing 747, 737 en nog vele andere toestellen). Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Post 666 in dit topic, zonder nut, maar HEERSCH! Dit slaat nergens op. |
|
quote: He kwelgeest, mail je adres eens even, dan kom ik je kapot maken, sukkeltje. Weet je wat, anders add je je Nazi-ass even bij mijn MSN of ICQ-lijst, dan spreken we wat af, homo. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Ik zie je waarschijnlijk op wtd wel weer net als de afgelopen 2 jaar Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Oh jolly! Leuk man! Kunnen we gezellig over intolerantie praten! Dit slaat nergens op. |
|
quote:als jij in bent voor een normale discussie mij best maar daarvoor mag je me ook best in je msn zetten of een daarover gaand topic schoppen. BTW had ik die avatar omdat ik het een mooi paganisties teken vond en niet om de ns achtergrond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kunnen we aub ON TOPIC blijven!!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik wacht met spanning! Wat ik tot nu toe zag vond ik ERG knap! |
|
quote: Ik plan om midden volgende week gedaan te hebben ermee, dan zou ik graag beginnen met het eerste bestuurbare vliegtuig ooit volledig in te tekenen, nl. de Wrightflyer, die zou af moeten zijn tegen 17december, met de honderdste verjaardag van de luchtvaart. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Een nobel streven, mijn beste Belg. Dit slaat nergens op. |
|
quote: mwoa, als je weet dat ik slechts twee avonden aan dit zat, dit is een onderdeel ervan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |