|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jups, het is een brak L-systeem, en da's gebaseerd op fractals. Maar je kan er ook mooie resultaten mee krijgen hehehe Zenial |
|
Allremal zwaar kut |
|
quote: Met een muis. Net zoals deze: En DEZE heb ik wel met het wacom tablet gemaakt die ik gister van mijn uberlieve vriendje heb gekregen!! (de ogen bij deze zijn echt crisis, mjah.) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Saph: Ze zijn best mooi. Alleen vind ik het nog steeds een beetje... amateuristisch FREEZE |
|
quote: No kidding! Misschien omdat ik geen grafische opleiding doe? It's just a wild guess... (in other words, ik moet mezelf alles beetje bij beetje aanleren, en nu weer helemaal opnieuw omdat ik moet leren werken met een tablet) [edit]Oh, en de eesret heb ik 1,5 uur over gedaan, de tweede 2 uur en de derde 20 minuten [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 17-10-2003 23:55] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Kijk, daar heb het al Nee, maar het is hoe dan ook mooier dan sommige die ik eerder gezien heb FREEZE |
|
quote: Danku! Misschien dat ik ooit nog wel es goed wordt cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
zijn wel mooi ik kan het niet tenminste zo tekenen dan en met de muis helemaal niet *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: dees is goed! Oud Vuil. |
|
ja en dan nog met de muis ook als ik t goed heb nou dat zie ik mij nog niet doen *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote:Ik vind die laatste anders best goed als schets! |
|
quote: Vertel op. Die Wacom's, teken je daar veel vlugger mee? Ik ga me ook een aanschaffen maar ben nog aan het uitzoeken welke ik neem. Hier heb je een leuke site met allemaal wacom-photoshop-paint kunstwerkjes: http://www.gfxartist.com/ mvg wk10 |
|
quote: Dat vind ik ook, de jurk is vooral erg gaaf Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Niet zelf getekend maar toch wel gaaf. Een collega van me maakt een comic-figuur van iedereen op de afdeling. Dit ben ik I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
knap mvg wk10 |
|
Voor een vriendin van me |
|
Hee wat een schattig figuurtje daar in de hoek! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hehe, dankje, dat was de bedoeling. Het is een konijntje [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 24-10-2003 15:54] |
|
Mooie tekeningen. Heb zelf grafische school gedaan, maar had 2 problemen; door mijn slechte ogen ( -8 & -9 toendertijd) klopten kleuren nooit helemaal wat in de grafische wereld wel moet. 2e probleem was mijn totale afwezigheid van talent voor tekenen. (so you colour in the pictures (chasing amy)... Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Is dat van invloed op je kleurenzicht ja? Ik heb op dit moment namelijk -6,25, maar ik heb niet echt het idee dat ik iets fout zie qua kleuren (ook niet in discussies erover). Volgens mij zijn kleuren trouwens altijd wel een heel klein beetje persoonbepaald (maar in de meeste gevallen insignificant verschillend). [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 24-10-2003 16:00] |
|
Tja, bij mij werkte dat wel tegen, samen met mijn gebrek aan talent.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Veel oefenen en kritiek op je eigen werk durven leveren en krijgen. Ik denk dat niet talent maar doorzettingsvermogen het belangrijkste is. Een beetje feeling is natuurlijk wel erg handig. En dat heb ik helaas ook niet zo heel veel. |
|
misschien niet helemaal de stijl als in dit topic allemaal staat maar wel mooi (toch?) pastelkrijt/potlood |
|
Zeker weten mooi! Alleen zijn de haren iets te plat en lijkt zijn achterste wat dichtbij te zitten (maar dat zal wel aan mij liggen). Maar verder geen commentaar, echt goed gedaan! -- En jammer van die kras erover [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 24-10-2003 17:04] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |