|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En of wij meedoen aan de contest En als we niet winne zijn we nog verzekerd van gratis original artwork en Tshirts |
|
haha .. you lucky bastards! Ik ben al druk bezig met mijn entry, ben nog goed aan het oefenen met het tekenen van Jahannam! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Hier eines update van de Funny Looking Skull team ... Tekening is door mij gemaakt en ingekleurd door Lost some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Die is wel mooi, sfeervol. |
|
quote: Die van ons is dan ook geen sfeertekening maar een test voor een character. Gewoon ff kijken welke kleuren erg goed bij passen enzo, vond deze heel goed gelukt. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Ammar dope man! goeie kleuren voor 't figuur, alleen wat donker, but i can't blame you for that wat heb die Lost met de lineart gedaan btw? ziet er onwijs pixxelig uit verder de tekening zelf is vet, 't figuur ook |
|
WAt doet BTW dit topic in "Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek" ?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hijs idd wat pixelig, maar Lost heeft de tekening van internet afgehaald waar ik hem verkleind had .. dit was voor hem ook een test voor het inkleuren. Ik zit nu op een laptop en daar zijn de kleuren niet echt goed afgestemd (ik zie alles te licht) haha! Wat dit topic in dit forum doet is eigenlijk een goede vraag haha, leuk dat daar iemand NU pas mee komt, nou ja .. boeie!!! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Dit slaat nergens op. |
|
leuke tekeningen mörke ... was het ook nog ergens voor, of alleen voor de fun? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
een paar oudjes van me: dezen zou je voorbij kunnen zien komen op de toekomstige Heretic Blasphemy tapes We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
en dan nog een voor de stuffkikkers onder ons We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: het is mijn huis. Maar het was een beetje voor mezelf, en een beetje voor Maggi. Dit slaat nergens op. |
|
quote: deze is echt vet!! jammer dat de 1ste een veeg heeft.. en die slang klopt ook niethelemaal [Dit bericht is gewijzigd door blowen_b op 05-07-2003 21:52] trilililili |
|
quote:het zijn nou eenmaal oude tekeningen van me, heb ze toen meteen ingescand als zwart/wit, en er zijn daar geen vegen op...kon de normale versies niet meer teug vinden, dus heb ze maar ff overnieuw ingescand... bij die eerst hoort die veeg over het oog van Death Apocalypse, vond ik toen wel gaaf staan eigenlijk, lekker onheilspellend en mysterieus... en niet zeiken over die slang verdomme, zijn lenige beesten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb gisternacht dit hele topic nog eens doorgekeken en erg mooie dingen gezien! |
|
quote: Nou, gefeliciteerd, nu eigen werk posten! Dit slaat nergens op. |
|
wat nagetekende dingen van mij met hulp van sjaan online kunnen zetten (helaasch heb ik geen scanner dus is niet heel duidelijk soms ) Blinded by Fear of Life... |
|
*Heersch* Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
WOW , heeeeeeeel diepe buig voor die tekeningen , die vind ik persoonlijk mooier dan die van Thormall en co. Echt pure klasse, ok, het is overgetekend, maar toch is het echt wel p^rachtig gedaan Hier mijn laatstSorrie voor de grootte ervan, anders was er een te groot verlies aan detail. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ziet er erg mooi uit, maar wat moet het voorstellen? the only pleasure is pain |
|
quote: gewoon een fantasie van mij, een riemgeleiding die Keltisch is afgewerkt , mechanical desktop heerscht echt voor het maken daarvan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vind het altijd jammer als dingen na zijn getekent maar het is wel mooi gedaan! Het kunstwerk van Beli is niet echt mijn smaak. |
|
quote: Tja, over smaak valt niet te twisten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |