![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
benen zijn mooi gelukt hoor, alleen heeft ze een onwijs dikke linkerbil ![]() ![]() |
|
Mooi ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: dank! ![]() There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary ![]() |
|
Te kleine tieten. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
leuk hoor die tekeningen, kwou dat ik dat kon ![]() |
|
quote: nobody is perfect ![]() There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary ![]() |
|
quote:Móóie tieten! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
aquarel van een tijd terug ![]() kleuren zijn helaas wat verwaterd door eht scannen ![]() Eddie, wit krijt op zwart ![]() |
|
eddie is mooi ![]() when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
Urd: Hey weet je waar jij es wat tekeningen zou moeten posten? http://www.go-gaia.com Daar kun je beter terecht met je (manga)tekeningen want dit IS en BLIJFT een metal-forum. Op go-gaia zul je beter kritiek krijgen plus ze tekenen daar allemaal manga dus je vind er veel gelijkgestemde zielen ![]() Geloof me, je zult er enorm op vooruit gaan als je daar gaat posten ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
laatste doodle van mij: ![]() Een samenwerking tussen mij en iemand van een ander forum. De "lady with the sperm dress" is van hem, 't duiveltje van mij. Hij's overduidelijk nog niet af. [edit]Ohja, dit is gedaan in OpenCanvas [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2003 6:06] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
haha gaaf ![]() Hier een doodle van een vriendin van me en mij, Lineart: Tamar nogwat, colors: Fishmaster.. ![]() ![]() |
|
Ziet er goed uit! ![]() ![]() |
|
quote: mja, ik zal wel es kijken. Ik ben nu eigenlijk niet meer zoveel met het tekenen van manga bezig; ik heb jou tip opgevolgd ![]() ![]() There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary ![]() |
|
Griffin: Mooie tekeningen! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
thx ![]() ![]() |
|
quote: Onwijs heerschende tekening, street fighter. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 02-01-2004 17:58] dood ![]() |
|
Vroege valentijnskaart ![]() ![]() ![]() |
|
lief Wishmaster!! ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: oe dat zou de perfecte kaart zijn om te sturen naar DMTR! ![]() |
|
Oeh eindelijk particles die interactie vertonen met een ander object ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
Tja, wel een ehm... typische Zenial tekening. ![]() ![]() |
|
Jaaa lach maar! Ik lach harder als ik Shrek 3 heb gemaakt ![]() Zenial ![]() |
|
Ik vind het wel heerschen eigenlijk (maar ik schijn een nerd te zijn ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |