|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
benen zijn mooi gelukt hoor, alleen heeft ze een onwijs dikke linkerbil |
|
Mooi Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: dank! There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Te kleine tieten. Bazzio Attacks!!! |
|
leuk hoor die tekeningen, kwou dat ik dat kon |
|
quote: nobody is perfect There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote:Móóie tieten! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
aquarel van een tijd terug kleuren zijn helaas wat verwaterd door eht scannen Eddie, wit krijt op zwart |
|
eddie is mooi when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Urd: Hey weet je waar jij es wat tekeningen zou moeten posten? http://www.go-gaia.com Daar kun je beter terecht met je (manga)tekeningen want dit IS en BLIJFT een metal-forum. Op go-gaia zul je beter kritiek krijgen plus ze tekenen daar allemaal manga dus je vind er veel gelijkgestemde zielen Geloof me, je zult er enorm op vooruit gaan als je daar gaat posten cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
laatste doodle van mij: Een samenwerking tussen mij en iemand van een ander forum. De "lady with the sperm dress" is van hem, 't duiveltje van mij. Hij's overduidelijk nog niet af. [edit]Ohja, dit is gedaan in OpenCanvas [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2003 6:06] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
haha gaaf damn tijdje niet gekeken hier, veel nieuwe dingen oppeens! Hier een doodle van een vriendin van me en mij, Lineart: Tamar nogwat, colors: Fishmaster.. |
|
Ziet er goed uit! |
|
quote: mja, ik zal wel es kijken. Ik ben nu eigenlijk niet meer zoveel met het tekenen van manga bezig; ik heb jou tip opgevolgd en ben nu meer bezig met de anatomie van het menselijk lichaam te tekenen There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Griffin: Mooie tekeningen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
thx |
|
quote: Onwijs heerschende tekening, street fighter. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 02-01-2004 17:58] dood |
|
Vroege valentijnskaart |
|
lief Wishmaster!! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: oe dat zou de perfecte kaart zijn om te sturen naar DMTR! |
|
Oeh eindelijk particles die interactie vertonen met een ander object Zenial |
|
Tja, wel een ehm... typische Zenial tekening. |
|
Jaaa lach maar! Ik lach harder als ik Shrek 3 heb gemaakt Zenial |
|
Ik vind het wel heerschen eigenlijk (maar ik schijn een nerd te zijn ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |