|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan plant ik deze ook maar hier neer. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hmmm, een betere tekening dan ik ooit zal kunnen/willen maken maar ja....hopelijk is dat geen zelfportret anders zou dat erg jammer zijn. |
|
Not BY FAR een zelfportret. Ik kan mezelf niet eens tekenen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Nou ja voor een puur-digitale tekening ziet het er best complex uit (al zou ik niet weten hoezeer).... |
|
ik kan niet tekenen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
er zit hier nogal wat talent zeg I'm with robbemans, kan ook niet tekenen In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: mooi hoor! There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote: Cool! Maak jij het vuurwerk, maak ik de bomen Boom wordt aangevallen door balletjes =P Zenial |
|
NERD |
|
quote: Is het al 3:14? Zenial |
|
quote:Damn, *gaat PovRay weer eens downloaden* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Povray is voor watjes, echte bikkels schrijven hun eigen raytracer Zenial |
|
quote:Die was te traag I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
stelletje fucking nerds |
|
Hmmm... eigenlijk is het nu nog moeilijk om 'Niet' te roepen... =/ Zenial |
|
Tussen al dat prachtige digitale geweld heb ik ook nog iets. Gemaakt met potlood,papier,gummetje en rechterhand. Dit is een gedeelte van de tekening; het origineel is op A3 formaat. [Dit bericht is gewijzigd door WarMaster op 23-01-2004 10:07] |
|
WOW , prachtig gedaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dank je! Alleen door de scan valt er toch nét iets weg Toch eens uitzoeken of dat nog beter kan. |
|
quote: hoe... doe.. je .. dat ? zo kan ie wel weer |
|
quote: mooie tekening man! de grijze vlakken zijn weggevallen ofzo? |
|
quote: Tja...euhm...Men neme een goede foto, ik verzin deze dingen niet zelf helaas,een goed stuk papier enz...en go! Veel oefenen helpt ook wel. |
|
quote: Ja zoiets. Met name in de ogen klopt het niet helemaal meer, terwijl het origineel toch wat strakker van zich af kijkt. Toch maar een beetje nabewerken in photoshop dus... |
|
quote: Ik weet zeker, zo'n wolf met al dat haar lukt me nooit.. Zou wel goed willen kunnen tekenen, misschien toch eens aan beginnen Maar ik begin dan ook echt bij nul: zo kan ie wel weer |
|
Heeuj! 'T is een begin en je kunt zien wat het is! Dat gaat wel goed komen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |