|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:zekers wel grrrr, wat een kutleven heb ik toch weer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Najah daar weet ik verders nix van, maar single zijn is best leuk *is het zelf niet, maar toch* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
*zet bemoederende stem op* En nu weer ontopic Nog een versie van die avatar maar dan met andere kleren aan. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
single zijn is saai *doopt het zelf tekenen 2-topic tot verliefd deel VIII * We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:dat bedoel ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Awwww cute!!! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 13-07-2003 23:49] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
jeugdsenti...trauma We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ...eh? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Catgirl! |
|
quote: Look closer. Dat zijn vosseoortjes. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
doublepost [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 14-07-2003 15:08] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Okee... Blijft een coole tekening. I love anthro.. |
|
Valt me wel op dat bijna al die ANime mutsen tieten hebben waar een flink vlot mee kan blijven drijven. |
|
Smaak van de artist, zeker? |
|
quote: Dat hoort erbij. Anders ben je niet Anime genoeg. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Dat vind ik gewoon mooi en leuk om te tekenen. Problemen mee? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Pak 'm Saphire, PAK 'M!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Goh, hier ga ik dan weer... Als iemand een versie van mijn Vivica (zie usericon) wil tekenen, zou ik dat eigenlijk helemaal zo erg niet vinden... |
|
quote: Als ik ooit es de tijd heb, maybe (xit op een anime-related forum waar veel tekenwedstrijden gehouden worden, waar ik uiteraard aan meedoe ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Goh, dat smeken voor artwork werkt dus echt... Heb er ondertussen al een stuk of 10... Niet zelf getekend dus, maar: spam. |
|
quote: |
|
quote: Nevermind. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |