|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
smaken verschillen. |
|
het is niet mijn ding |
|
Dat hadden we al door ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bravo. |
|
Nog steeds met boompjes aan het spelen: Zenial |
|
gaaf! |
|
quote: Nu moet ik eerlijk zeggen dat hij zwart op wit mooier en duidelijker is. Uit liefde voor ZM. |
|
Urd: Luister maar niet naar al dat "ik vond de potloodschetsen mooier" hoor, voor je eerste computeringekleurde tekening ziet het er goed uit. En gewoon blijven oefenen! Je moest es weten hoe mijn eerste CG's er uit zagen hehehe... DUMP! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
om eerlijk te zijn heb je hier weleens mooiere dingen zien posten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Zenial |
|
Damn...ik wordt denk ik maar Zeem-fan! Mag ik je handtekening? |
|
quote: ja hoor: ZENIAL print maar uit Zenial |
|
quote: Vind ik zelf ook hoor. Maar ik heb liever een zwart shirt Ik ben nu ook met een wél normale tekening bezig. Als ie af is post ik 'm wel. zo kan ie wel weer |
|
Tussenuur verveeld en wat tijd over: Is een beetje raar geworden door het scannen. Maar ja, het is maar een schetsje Ik weet trouwens dat er wel wat foutjes in zitten, maar ben te lui om die eruit te halen zo kan ie wel weer |
|
Het idee is erg goed, erg origineel, alleen jammer dat je niet kan tekenen. |
|
Iets meer aan je 3d perspectief werken, verder is het best aardig. |
|
quote: En daarom oefen ik ook zo kan ie wel weer |
|
tssk waar is je "WARZONE" gedeelte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dankje wel maar het blijft crappy, ik moet idd nog echt heel erg veel oefenen ik vind jou tekening trouwens heel erg mooi! There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote: PER-SPEC-TIEF |
|
Saphire: Ohja, ik heb me nu ook aangemeld op gaia. Mijn nick daar is Suohi..(karakter uit X)...iemand had mijn andere nick al namelijk ... There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote: Wat moet er meer perspectief dan? Alles is naar een verdwijnpunt getekend.. Behalve de vlakken waar je recht tegen aan kijkt natuurlijk. zo kan ie wel weer |
|
Volgens mij zie ik dat verdwijnpunt inderdaad liggen als een stip in die gebroken ruit. De tekening is wel aardig, maar hij klopt inderdaad niet helemaal op alle punten, de bank ziet er bijvoorbeeld wat vreemd uit. Het lijkt erop dat je al dat perspectief met de losse hand naar het verdwijnpunt hebt getekend, wat natuurlijk de nauwkeurigheid niet ten goede komt. Misschien volgende keer een lineaal proberen te gebruiken, ook al is het maar voor een tekening tussendoor, van een half-affe correcte tekening leer je meer dan van een volledig uitgewerkte geschaduwde tekening waarvan eigenlijk niks klopt. Verder, wat denk ik ook bijdraagt aan het hele onnatuurlijk uitziende geheel, is dat het verdwijnpunt heel hoog ligt, normaal zie je de horizon (je verdwijnpunt in het normale leven) ongeveer in het midden van je zicht, en in een tekening zit hjet dan ook ongeveer in het midden. In deze tekening ligt het veel hoger, wat de indruk geeft dat je op een stoel staat ofzo. Dat is natuurlijk iets waar je gebruik van kan maken, maar ik betwijfel of dat hier het beoogde effect was. Overigens kan je het effect ook de andere kant op doen, door het verdwijnpunt heel laag te leggen lijkt het of je heel klein bent, of al het andere heel groot is. Wat betreft de boom van Zenial, tsja, ik ga maar niet op de details in, ik kan alleen zeggen dat de beweging er behoorlijk natuurlijk uitziet, alleen is het aanzicht wat ongebruikelijk vergeleken met het dagelijkse leven For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |