|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heb ik niks gezegd Erg gaaf! |
|
nog maar eentje :p |
|
Tof zeg! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zeker! Ik heb je site ook meteen maar even bekeken. Enorm mooi gedaan allemaal! |
|
inderdaad, dat is er niet zomaar eentje |
|
Wow... Talent zeg |
|
quote: ! Het is onwijs makkelijk om een hele ruwe schets te maken op de computer en alles daarna netjes te gaan lopen inkten enzo. Daarnaast is het alweer een week geleden dat ik voor t laatst op papier het getekend...HEERLIJK! Hier is een tekening die VOLLEDIG digitaal gedaan is, dus helemaal met mijn tabletje in photoshop 7.0 cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Oh ennuh Ice Princess: Dat katje ziet er gewoon uit alsof ik 'r zo zou kunnen aaien! Die vacht is ongelofelijk mooi! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
KITTY!!!!! Supernice Ice P. lol.. erg gaaf! Saphy: op d'r looooongnek na echt super! color it!! |
|
quote: mag ook wel...dat was echt een rotwerk, haartje voor haartje zitten tekenen. die van jouw is anders ook heel erg mooi hoor, apparte stijl...ik zie hem al helemaal ingekleurt voor me (paars met roze ) |
|
Saphire, zou je voor mij zo'n lijntekening kunnen maken van een halloween versie van een roleplay personage van me. Wil er wel voor betalen (niet te veel, liefst...) Laat je iets weten? |
|
quote: Helaas, hij wordt blauw met goud (als 't lukt wil 't zeggen ) DarknessThere>>Hmmm....moet je me na volgende week (toetsweek) nog maar es vragen, kheb voorlopig geen tijd. Email me wel vast effe de gegevens en wat je er voor kwijt wil door Ik wil 'm graag voor je doen, alleen wanneer ie af is is nog maar fftjes de vraag cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: wokring on it! alleen doet de displacement map moeilijk en t kant op 'r jurk wil maar niet goud worden cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ai... Te laat... Halloween is vrijdag, dus zou ik het tegen dan moeten hebben. Nu ja, laat het dan maar, een andere keer dan... Succes met je toetsen. |
|
quote: stuur toch de gegevens maar door. Ald het me inspireerd heb ik m binnen twee daagjes af hoor cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Gebeurd. |
|
quote: moet je hem ook maar gewoon paars met roze maken (paars haar!) |
|
quote: Hey! Da's nog helemaal niet zo'n slecht idee cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik moet voor school een grote opdracht doen over "hoe wij leven in de toekomst" je moet zelf weten hoe je het doet, ze hadden liever niet de eeuwenoude cliche "samen met allemaal robots".. ik had er schijt aan lol, ik mocht robots en stuff doen mits het orgineel was, duh.. naja ik heb iets met voertuigen en dieren gedaan, voertuigen gebaseerd op dieren dus.. hier zijn er 3, misschien dat er meer volgen, maar ik ben al te laat met inleveren, dus reken er niet op Anywee, nummer 1, motor gebaseerd op een haai.. Nummer 2 vliegend schip gebaseerd op een pissebed lol.. Waarom pissebed: http://members.lycos.nl/vincentbisschop/pisbed2.jpg nummer 3 Voertuigachtig iets gebaseerd op kamelion: De voertuigen zijn niet dus alleen gebaseerd op en beinvloed door.. een bepaald beest. ik wou geen direkte kopiën maken die er alleen maar wat mechanischer uit zien, dus nee een kamelion heeft geen 2 poten, en haai geen wiel, en een pissebed vliegt niet etc... |
|
En TOCH vind ik die laatste meer op een wesp lijken dan op een kamelion. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
KamelEon....Vince the Prince |
|
Ik vind ze hard heerschen this user is dead |
|
hehe lol, thnx guys |
|
in den beginne schiep god de hemel en de aarde.... etc. [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 28-10-2003 9:37] Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |