|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is waarschijnlijk de bedoeling? |
|
quote:Zo komt hij meer naar voren. Licht/donker Maar volgende keer kan ik wel beter de achtergrond eerst verfen. |
|
juist. Dit slaat nergens op. |
|
I like it Wlad erg lekker sfeertje |
|
eindelijk mag ik een preview van Jahannam laten zien :D hier is pagina 14. Pencils: Amer Kokh Inkt: Ik tell us what ya think |
|
Druk... |
|
SUPERGAAF dude!!! Jahannam's stijl is echt uniek. De inks zijn heel gaaf! Kan niet wachten op de kleuren en de complete comic natuurlijK!!!! ROCKON! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Ja, vindt ik ook, maar is wel mooi getekend |
|
oew die ziet er idd erg sweet uit zeg!!!! kan ook niet wachte tot comic uit is |
|
quote: ain't seen nothing yet.. thnx voor de onderbouwing Rest, thnx ik kan ook nie wachten tot ie uitkomt |
|
Sja, 'tis niet mijn stjl, en ik denk dat ie wat duidelijker is als ie gekleurd is, maar ziet er toch errug gaaf uit NP: Sabbat - Hosanna In Excelsis For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Kan er mij iemand even uitleggen hoe je hier nu prentjes op post. Ik zou graag MIJN tekenigen eens laten zien. mvg wk10 |
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Een kleine preview van de kleuren van Page 1 van Jahannam #1 pencils: Amer Kokh inks :Vincent (wishmaster) colors: Thomas (Thommortal) [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 30-06-2003 21:19] HEERSCHT |
|
wow erg vet maar hoe lang doen jullie nou bv over die onderste tekening met al die kraaien erin? trilililili |
|
Glad ya like it tijdsduur: Amer Kokh schets: deze waarscheinlijk niet zo lang, anderhalf uurtje Ik inks: zo'n twee en half uur, valt ook dik mee Thomas: geen idee maar dat gaat ie vast vertellen! :D he rocked on this page! Deze pagina duurde voor ons allemaal niet al te lang, maar andere pagina's duren voor 't schetsen meestal 3 uur, voor mij zo'n 4/5 uur, voor Thomas: weeknie |
|
Gaaf, ziet eruit als een serieus gave strip aan het worden. Alleen wederom een beetje druk misschien, maar das kwestie van smaak natuurlijk. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mooi getekend, wel erg druk ja. Maar als het op een a4 blaadje staat ziet het er natuurlijk anders uit. |
|
Helemaal niet druk. Erg geslaagd! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
weer zeer mooi gedaan! mijn complimenten |
|
Ziet er mooi uit hoor Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
bedankt allemaal!..nou per pagina zit je toch al gauw tussen de 3 en 6 uur te kleuren..deze pagina die ik nu laat zien duurde 2 uur..maar dat is meer omdat ie niet zo gecompliseerd is. [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 01-07-2003 7:29] HEERSCHT |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 01-07-2003 7:30] HEERSCHT |
|
hehe .. jahannam rocks man! Ik neem aan dat jullie ook meedoen aan de contest? of mogen jullie dat niet .. hehe anyways ... gave pagina, heel sfeervol some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |