|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar wel release 4.0 powerpack versie. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: danku! quote: dankje voor de tip , mja ik ben nog maar een beginner (teken nu ongeveer een jaar...naja ik tekende daarvoor ook al, maar toen heb ik er echt jaren niks meer aan gedaan, en nu probeer ik het weer op te pakken..) There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
mijn eerste 3d max creatie. Het moet een hal worden dus er moet nog veel werk aan gebeuren. Ben er best een beetje trots op. |
|
Hehehehe ik ben een beetje aan het experimenteren met bewegende bomen. Het is nog in een vroeg stadium dus het ziet er nog niet uit, maar t is wel lollig: http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/boom/wind.mpg Boom die beweegt in de wind. Het is een simpel uniform windmodel dus het ziet er niet uit ghehehehe... lijkt meer alsof ie een buiging maakt http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/boom/rotate.mpg Boom die beweegt in een mysterieus draaiende wind Ziet er eeeerg dubieus uit Zenial |
|
2 sketches die ik voor school moet uitwerken in illustrator |
|
waar droom jij over 's nachts vind vooral die onderste wel erg goed getekend trouwens |
|
bruut die big mama ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Je zal je maar vervelen, resultaat: zo kan ie wel weer |
|
ziet er best vet uit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Dankje Ga m denk op een shirt laten drukken zo kan ie wel weer |
|
Darth Vader in Tribal? |
|
quote: Mooi! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nice! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|