|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar wel release 4.0 powerpack versie. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: danku! quote: dankje voor de tip , mja ik ben nog maar een beginner (teken nu ongeveer een jaar...naja ik tekende daarvoor ook al, maar toen heb ik er echt jaren niks meer aan gedaan, en nu probeer ik het weer op te pakken..) There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
mijn eerste 3d max creatie. Het moet een hal worden dus er moet nog veel werk aan gebeuren. Ben er best een beetje trots op. |
|
Hehehehe ik ben een beetje aan het experimenteren met bewegende bomen. Het is nog in een vroeg stadium dus het ziet er nog niet uit, maar t is wel lollig: http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/boom/wind.mpg Boom die beweegt in de wind. Het is een simpel uniform windmodel dus het ziet er niet uit ghehehehe... lijkt meer alsof ie een buiging maakt http://elektron.its.tudelft.nl/~jabremer/boom/rotate.mpg Boom die beweegt in een mysterieus draaiende wind Ziet er eeeerg dubieus uit Zenial |
|
2 sketches die ik voor school moet uitwerken in illustrator |
|
waar droom jij over 's nachts vind vooral die onderste wel erg goed getekend trouwens |
|
bruut die big mama ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Je zal je maar vervelen, resultaat: zo kan ie wel weer |
|
ziet er best vet uit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Dankje Ga m denk op een shirt laten drukken zo kan ie wel weer |
|
Darth Vader in Tribal? |
|
quote: Mooi! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nice! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Babylon> ziet er stoer uit 8) Weer eenen creatie, voor degenen die er niet bekend mee zijn, het is een Space Marine uit het (miniaturen) spel Warhammer 40,000, maar dan zonder een groot deel van z'n armour, in balpen (lang leve werk ) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Die gestileerde doodskop is echt wel goed. Uit liefde voor ZM. |
|
zo..hmm, er wordt niet echt meer gepost dus dan dump ik hier nog maar een tekening van mij dit is het orgineel: en dit is de gekleurde versie (ja ik weet, het is nog heeeeel erg amateuristisch, maar dit is zeg maar ook de eerste die ik in PS heb gemaakt) There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
waarom teken je altijd van die rare sleutelbenen? |
|
die met potlood getekende vind ik mooier I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: altijd..? tja, omdat ik nog maar een beginner ben I gues There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote: Geeft niet, blijven oefenen, oh, en wat referenties gebruiken als je iets niet zeker weet. leer je erg veel van: http://www.portrait-artist.org/misc/neck-shoulders.html Overigens vond ik de potloodtekening ook mooier, voor de gekleurde zou ik het ten eerste wat netter maken zodat de kleuren wat meer binnen de lijntjes blijven. Verder denk ik dat je de potlooschaduwen er best een beetje in had kunnen laten voor een soort gemengd effect Verder overigens wel een leuyk tekeningetje hoor NP: Immortal - Damned In Black For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: dankje voor de tips hij is idd erg slordig ja ik ben nu druk aant oefen met ps (heb het pas net dus weet er nog bijna nix over) There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Beetje laat, maar tnx allemaal die m'n doodskopje mooi vinden Zo komt ie uiteindelijk op 'n shirt: zo kan ie wel weer |
|
Mooi! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |