|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hier kon ik nog geen handen en voeten tekenen [Dit bericht is gewijzigd door Urd op 20-12-2003 22:54] There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Ik vind het niet zo mooi, maar als je meer oefent wordt het vast wel beter. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hier kloppen de verhoudingen in de tekening dus wel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee hoor. Deze klopt wel: Gewoon een kwestie van VEEL OEFENENE EN NAAR ECHTE MENSEN KIJKEN by the way cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Jaja, maar je kan zien dat er enig talent en kennis van het menselijk lichaam aan ten grondslag ligt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: idd, dat kan je vooral bij spahire goed zien in hoe ze de figuren neerzet, niet de typische houdingen maar het straalt iets uit, er zit expressie in. Natekenen is namelijk niet zo moeilijk, het goed weergeven van een idee wel. vind de tekening van saphire erg mooi! die van URD zijn niet zo heel slecht hoor imho, maar ze zit nog in het natekenen. (net als ikke) Je kunt niet alles hebben he |
|
quote: Ik vind ze wel wat hebben |
|
quote:Vond ik ook! true disco chick |
|
manga is lelijk en cultuurverloochening And my marlboro light |
|
quote:Geef mij maar een stel wolken van een stel borsten. dan valt het wel alleemaal mee. |
|
Ik ben trouwens ook wel eerst begonnen met echte mensen tekenen, maargoed...ik teken eigenlijk ook nog niet zo heel erg lang "manga". Maar ik zal wel even verder oefenen met ogen enzo. ps: saphire; echt grappig dat jou nick vroeger ook Urd was! There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
ohja trouwens ghoulliette ik teken niet na hoor!...al een heletijd niet meer... There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Ghoullie: Urd: Zeer zeker grappig! Maar ook wel logisch omdat Urd gewoon kickass is anywho, Urd, je hebt iig talent en je tekeningen lijken onwijs veel op hoe ik eerst tekende. Veel oefenen en je komt er wel! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Het is duidelijk dat je geen idee hebt van waar je 't over hebt. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik vind de tekeningen van Urd ook best mooi www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ze is zeker wel een kickass quote: danku! mja, ben al hard aant oefenen There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
dit is een tekening van mij voordat ik manga ging "proberen" te tekenen...ongeveer een half jaar tot een jaar geleden gemaakt(weet niet meer precies)...hij is alleen wel een beetje scheef ingescand There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
Ik vind de tekeningen van Urd echt niet slecht! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wow saphire dit ziet er goed uit, misschien die kuiten wat aan doen... maar vind het erg vet er uit zien I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: dank! maar ik ben zelf echt nog laaang niet tevreden...hehe, ook niet heel erg vreemd als je de rest van m'n tekeningen ziet ...ik vind ze zelf heel erg crappy iig There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
|
quote: Zelfkritiek is op zich wel goed, brengt het beste in je naar boven. Maar ik vind het erg mooi gedaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
en een boek van "het menselijk lichaam" aanschaffen |
|
Wederom, niet van mij, maar op mijn personage gebaseerd: |
|
quote: heb ik al, ik deed er alleen niet zoveel mee, maar daar gaat verandering in komen ! There is no good, when there is no evil --> Evil is necessary |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |