|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ftp werkt niet jongentje Je moeder. |
|
Mijn roleplay personage als zombie, met haar dood dochterje, getekend door een Amerikaanse vriend van mij... Zelf tekenen doe ik niet. |
|
Dit slaat nergens op. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 21-05-2003 15:55] Dit slaat nergens op. |
|
Damn... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Maar jij bent toch een gast? hehe transsexuele verlangens? Zenial |
|
quote: Waarom zou ik die in het "zelf tekenen" topic willen zetten? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:vet, ziet er mooi uit ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Is een opmerking die ik vaker krijg. Als ik een personage ontwerp, ontwerp ik vooral het karakter eerst, en dan kies ik het geslacht dat er het beste bij past naar mijn mening. Vivica (de zombie), toen ze nog leefde, was zorgzaam, huiselijk, enz... noem mij sexistisch, maar ik vond vrouwelijk daar bij passen. Mijn vampiers en zo zijn meestal mannelijk... |
|
quote: cool aan dat stripdingie daarboven vind ik nix, sorry |
|
quote: Gesjopt of een portret ofzo. Jongen, ik roep ook maar wat Dit slaat nergens op. |
|
quote: danku..., op me page staan nog meer dingen, moet je maar ff kijken, als je wil. Dit slaat nergens op. |
|
weg met me nieuwe stijl en gewoon terug naar me oude! euh...de voor de inks heb ik Oost indische inkt gebruikt HEERSCHT |
|
Vet wijs!!! SPAWN! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: OK ik ben geen tekenaar en alles, slechts toeschouwer, maar hoe zit dat nu als je zelf eens iets moet tekenen? Heb je dat soort dingen ook? Lijkt me persoonlijk veel interessanter. |
|
SPAWN heerscht Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: euh? HEERSCHT |
|
quote: Eerder kunstenaar dan tekenaar? (en ja ik vind het wel wat hebben hoor) After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Heu? Ik bedoel, SPAWN is een figuur bedacht door iemand anders. Waar is JOUW werk, waar zijn JOUW oorspronkelijke creaties? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-05-2003 21:18] |
|
ow op die fiets .. ja ik heb een hele zooi liggen maar nooit afgemaakt..ik zal eens een schilderij posten..als het scannen gaat lukken HEERSCHT |
|
huh? wa ? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Vet, maar toch gezond And my marlboro light |
|
echt vet al die tekeningen hiersow had gister besloten om toch maar wat te gaan proberen, heb wat vrienden die het ook doen en ga daar eens langs.. maar ik vroeg me af hoe jij die tekeningen in kleurt thommartel? ik heb wel die tutorial voor me, maar als ik het goed begrijp doe je echt alles in photoshop? en waar haal je de inspiratie vandaan om het zo te kleuren, of kloot je gewoon wat aan en zie je wel wat eruit komt? trilililili |
|
quote: Ik ga altijd HEEL ERG VEEL BLOWEN, en daar haal ik inspiratie uit. En dan ben ik zeg maar een heel jaar stoned, en dat heerscht. En ik ben ook een homo, daar is veel inspiratie uit te halen, vanwege de bruisende gay-scene hier in enschede, waar ik mij toch wel middenin bevind. Mag ik wel zeggen. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |