|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gisteren mijn bestelde Aiptek 6000 Tekentablet ontvangen. Het tekenprogramma wat er bij zit, Art Dabbler, bevalt me echter niet zo. Kan iemand een tekenprogramma aanraden met niet teveel opties (zoals Paint), maar wel secuur is (niet zoals Paint). Ik wil er voornamelijk simpele tekeningen uit de vrije hand mee maken. |
|
hmmz, get photoshop ofzo, misschien beetje ingewikkeld at first, maar je kan er alle kanten mee op, succes Windkracht10: Hmm... ok: Je hebt Jahannam, staat voor 2 dingen; een grote 'levende' plek in de hel die gezien word als de worst place in hell.. En in het verhaal heb je Jahannam het ventje, het menneke met die zwarte kop en het lange haar dus. Jahannam the kid is het zoontje van engel: euh, anywee, eentje die hem naar de aarde stuurt om orde te brengen and to kick sum badass butt.. Jahannam heb een soort poort in zijn buik waardoor hij dingen vanuit jahannam in hell kan oproepen, of opslokken(zoals mensen en monsters ) Jahannam's vader heeft een tijden terug een demoons ass gekicked en deze aangesteld om zijn zoontje te beschermen... dus als Jahannam in de penarie zit komt die demoon (Jankeez genaamd) uit z'n pens to protect and serve him hehe.. naja dat is een beetje de basis over dat ventje.. |
|
Vandaag gemaakt... een Banshee ofzo... boobs! |
|
quote: Dank je, zat mij te vervelen in de les sterkteleer en begon dan maar te tekenen, toen ie af was vond ik het wel spijtig dat alles van KHBO, Sterkteleer enzo, erop stond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
beetje raar hoofd maar best ok lijf !!1 quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
thnx dude, hehe ja 't gezicht is idd minder.. maar ach, had fun doing it.. Zojuist ff wat gedaan, heb 't idee al een tijdje in m'n kop, nu ff een snelle schets gemaakt, hope you like! |
|
@Wishmaster hou ons op de hoogte als jullie die comic uitgegeven krijgen of zelf uitgeven, zit er vet uit, wat in de stijl van Battle Chasers (klote dat ik die reeks in het ned. begonnen ben, heb onlangs wat nwe engelse issues gezien) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dikkie Dik is verdwaald erg leuk!!! |
|
http://groups.msn.com/RaafsArtAndFun van mijn broertje, als grote zus ben ik natuurlijk erg trots [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-11-2003 22:18] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 19-11-2003 23:18] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ARGH! Waarom doet t laatste plaatje t niet?! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Zo. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Eej, ik kan niet uitleggen waarom, maar dit tekeningetje bevalt me wel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
vet de bom vinnnno!! ik ben ook weer bezig geweest ik was vandaag wat eerder naar huis dus ik kon deze page ff afmaken [Dit bericht is gewijzigd door Thommortal op 21-11-2003 13:15] HEERSCHT |
|
quote:OMG! Wishmaster! Die is onovertroffen... ik vind het echt zo'n gave tekening! Doet me denken aan Plato (ofzo)... In ieder geval dat de wereld waarin wij leven een soort grot is... En dat die kat dan naar ons kijkt en iets heeft van: "WTF?! Die zijn gestoord" FREEZE |
|
Schetst=van iemand anders, kleuren zijn van mij. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ogen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Die oogjes maken mij bang... FREEZE |
|
Dope stuff everybody!!! zit weer strak spul tussen: Saph: nice eyes! die middelste helemaal links is 't nice'st |
|
quote: *aai over bol* But that never was my intention! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: He, die onderste zijn mn zondagochtend-ogen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
yep en daar rechts in't midden de zaterdagnacht-ogen he Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:I know... maar ik vind het gewoon een enge tekening... Wel heel cool gedaan trouwens... gebeurd niet vaak dat ik kippenvel van een tekening krijg FREEZE |
|
coneptje lol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |