|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt een leuke en gezellige pit! Wie komt er trouwens met de trein uit de richting Zwolle, Utrecht... reis op moment nog alleen BLAAT |
|
quote: wij! |
|
quote: is er al iets bekent hoe laat jullie heen gaan? BLAAT |
|
nee natuurlijk niet. maar ik wil vroeg gaan |
|
quote: K tnx BLAAT |
|
Is de camping al open van donderdag... weet iemand dat? |
|
quote: van de site: CAMPING deuren om 09.00 vrijdag 04/07 sluiting om 12u zondag 06/07 I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
BLAAT |
|
het wordt langzamerhand tijd om een tijd af te spreken voor een ZM-meeting op Graspop, we kunnen een plaats afspreken op de weide om eens gezellig wat bij te praten enzo, gewoon eens bijeen komen met de volledige ZM-garde op Graspop, lijkt mij althans toch een leuk idee Ik had gedacht aan de PA, is centraal gelegen en altijd makkelijk te bereiken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ik ook; ik ga er donderdag al heen, maar weet nog niet hoe laat. moet ik nog even kortsluiten met de mensjens van samael. in voorgaande jaren was op de dag voor het festival de camping al open en wads er een soort pre-party in het nabijgelegen dorpje i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Onze kaarten zijn gekocht, Maiden here we come |
|
quote: o? mag ik donderdag ook al mee (feestjes zijn altijd goed) en als je met mij reist krijg je korting |
|
HEUY!!!! Wij komen vanuit Limoland ook al op donderdagavond aan.....de feestjes de dag van te voren zijn altijd geweldig .....kunnen we op vrijdagochtend weer iedereen welkom heten |
|
quote: En 's nachts parkeer je jezelf ergens op een weiland ofzo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Jij snapt het! |
|
quote: dat klinkt ook interessant ;-) waar moet je precies vandaan reizen? ik vanaf driebergen-zeist i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
nijmegen, ik kan eventueel wel via utrecht reizen dan kom ik door driebergen heen, binnen nederland is het toch gratis voor mij. ik wist trouwens niet dat driebergen graspopganger kenden (heb zelf 10 jaar in Zeist gewoond) |
|
Met de trein vanuit Limburg reizen is kut. Heb ik in 2001 gedaan. Moet je eerst naar Tilburg ofzoiets. Daarom gaan we nu maar met de auto. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 18-06-2003 14:09] |
|
quote: Nee jij hebt een cd van cryptal darkness dacht ik aangezien je het daar VAAK over hebt. Die je misschien zou kunnen kopieren en traden met mij . Maarre ben je zo geliefd dat iedereen op ZM je in elkaar wil slaan? Of is dat een natuurlijke houding waarbij je verwacht dat iedere vreemde je inelkaar wil slaan? |
|
quote:Eew? Geen idee hoe je met de trein vanuit Tilburg naar Dessel moet hoor, maar dat zou dan of via Limburg of via Roosendaal zijn. Bij Tilburg loopt geen spoor naar het zuiden namelijk. Maar goed, aangezien het 20 minuten met de auto is vanuit Tilburg zijn er weinig mensen hier die uitzoeken hoe je er met de trein komt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: of ik kom anders richting nijmegen... anyway, ik woon al eeuwen in doorn (op de laatse 6 jaar na dan), en ik heb twee jaar in zeist gewoond. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
OK dan Net mijn combiticket gehaald |
|
quote: *schop* Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
da spel staat vijf meters hog, daar geraken we niet bij vent Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |