|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
student wezen heeft zo z'n voordelen Ik kan iemand mee nemen met korting, laat maar horen als het nodig is. BLAAT |
|
Hm....... Wie wil er met mij meereizen vanaf bijv. Breda naar Graspop (via Roosendaal???) Ik ben een OV-beet, serieus... Zonder hulp (kortingskaart ) kom ik er echt niet.. Dus help dzouwe naar het bier! edit: Zo a-topografisch dat ik verkeerde steden noteer...... [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 19-06-2003 21:54] changed to 'ouwe' |
|
quote: Ga je ook naar Graspop? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: |
|
Hey! *jaloers* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: als jij op het zelfde tijdstip als ik wil vertrekken kun je gewoon meereizen |
|
quote: Ik kom dus zelf vanuit Utrecht. Waarvandaan & wanneer denk je ong te starten? quote: Yeah ljkt me gein; in 2000 heb ik me prima vermaakt en 't lijkt me gaaf Iron Maiden weer te zien op hun 'golden oldies' tour quote: quote: Nice! welk dag/tijdstip is dat en ga je via Utrecht ofzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het gaat waarschijnlijk donderdagavond worden. edit: die jongen van een pagina terug moet via driebergen, dus dat kan eventueel zo regereld worden. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-06-2003 7:19] |
|
[quote]Op 21 juni 2003 3:10 schreef Mutilator het volgende: Ik kom dus zelf vanuit Utrecht. Waarvandaan & wanneer denk je ong te starten? Ik kom vanuit het noorden en ik kom over Utrecht [Dit bericht is gewijzigd door Grimreaper op 21-06-2003 11:37] BLAAT |
|
Ik en XnegativeX teleporteren onszelf er naar toe. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Krijg je zo'n effect zoals in 'The fly' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik dacht meer aan Command & Conquer, ik sleep ook een 'ion cannon' mee. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Als ik ipv een tent nou extra veel bier meebreng, heb je dan een plaatsje voor me in je tent? quote: quote: Donderdagavond (kan vanaf 19.00 ofzo) & afspreken op Utrecht CS klinkt goed! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2003 15:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ook leuk om 's avonds de bierkarton fikjes aan te steken |
|
quote: Ik zat zelf meer aan 'dood en verderf zaaien' te denken maar inderdaad voor bierkarton fikjes werkt het ook. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Donderdag avond 19.00 op Utrecht cs klinkt goed [Dit bericht is gewijzigd door Grimreaper op 21-06-2003 16:52] BLAAT |
|
quote: nou dan kan ik ook wel iig eens kijken wat de meneer uit doorn van plan is |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet - Moridin Nog effe het lijstje, mocht het nog moeten aangevuld worden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet - Moridin - Niwi + vriendin |
|
Nou ja dan maar toch m'n naam erbij - Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet - Moridin - Niwi + vriendin - MBMarduk |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet - Moridin - Niwi + vriendin - MBMarduk - Grimreaper BLAAT |
|
quote: misschien dat ik op graspop wat spraakzamer kan zijn |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet - Moridin - Niwi + vriendin - MBMarduk - Grimreaper - RdP - Morgil |
|
quote:ik heb zelf geen tent en ik denk niet dat degene waarbij ik slaap nog een vreemde man erbij wil |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |