|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb het over combitickets Nou, bij de ticketservice konden ze me alleen nog dagkaarten slijten; no matter; heb dat weekend al andere plannen gemaakt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:(cola dus ) |
|
nog maar een paar daagjes tot het paradijs daar is............... |
|
with full force overheerscht grafpop "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Mail je me nog ff terug, anders wordt 't wel erg kort dag |
|
quote: heheh, zoek me maar op. waarschijnlijk een zwart AFI(rood) shirt |
|
Q: hoe raak je daar met de trein?Ik ga proberen om een dagticket te verkrijgen.Ga dan helaas niet kunnen blijven...( zucht) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
what i've been told; trein nemen naar station bij plaatsje genaamd Mol. vanaf Mol naar Dessel schijnen (pendel)bussen te rijden. |
|
ik sta vooraan te schreeuwen bij YOT ITS! MY! POSITIVE OUTLOOK!!! |
|
quote: klopt! |
|
XnegativeX en ik hebben vanmiddag is zitten kijken maar euhm...HET IS EEN POKKE EIND REIZEN! ...Zo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:ja die trein maakt een bocht |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Geene zever! mvg wk10 |
|
quote: valt nog wel hoor. vroomshoop - amelo - rotterdam - antwerpen - Mol uurtje of 6,7 |
|
quote: Bemoei je er niet mee. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Hmmm, Rotterdam? Ik zal zo is wat uitprinten. Ik moet alleen wel een kaartje kopen voor in Belgiƫ, in Nederland reis ik gewoon op m'n OV. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: true, en me2. en zo'n kaartje ku-j in r'dam wel halen |
|
quote: Ja overal wel volgens mij. Ik moet alleen wel ff zorgen dat ik nog een beetje geld over houd daar op dat Graspop want anders word het terug reizen een beetje vervelend denk ik zo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:wel, de trein rijdt twee uur om, die belgen kunnen geen rails aanleggen |
|
quote: We zitten al langer dan jullie opgescheept me turkse gastarbeiders. mvg wk10 |
|
Dan moet je de bus pakken, doe ik ook |
|
quote: die bus dat klinkt echt vaag, hoe werkt dat nou precies? |
|
Ik doe het Tourshirt van Elements pt.1 van Straovarius aan, en koop nog wel shirts van Opeth, Finntroll en Masterplan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |