![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel dagkaartjes, maar dan kan je niet op de camping... ![]() |
|
*kuch* Volgens mij vroeg je me net wat. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Oeps, pardon, had ik niet gezien... ![]() Dus jij wil ook Type O en Opeth zien? ![]() ![]() |
|
quote:Dus absoluut geen sprake van uitverkoop he ??? ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Nee, alleen morgen laatste kans voor combitickets (dusch camping)... ![]() |
|
quote: Nu ben ik niet heel erg bekend met Opeth moet ik zeggen maar die Akerfield heerscht de pannen van het dak! (d.w.z bij Bloodbath ![]() En die gast die jij zo leuk vind sta je waarschijnlijk ook het godganselijke festival mee te slijmen dus dat komt zo ongeveer op het zelfde nee. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote:Ok dank je!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote:Niks, Type o is een headliner ![]() ![]() |
|
quote: D'r zijn toch twee tenten met daarim twee headliners? [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 01-07-2003 21:31] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Misschien dat het vast al wel op een van deze pagina's van een van deze twee topics staat maar ik heb geen zin om alles door te zoeken: Hoe gaan jullie naar graspop? Ik ben van plan om met het openbaar vervoer te gaan, maar ik moet dan nogal veel overstappen met trein/bus/trein/bus :S By the pain I see in others ![]() |
|
quote:Nee? Stratovarius speelt van 23.15/24.54 op Marquee II en Type o op Marquee I om 00.50/2.20 ![]() |
|
quote:Ik, Lainedil en nog 2 non-zmers gaan met de trein Hoorn->Amsterdam->Berchem/Antwerpen ![]() |
|
quote: Ja? Wat is nou precies de vraag? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Nee? ![]() |
|
quote: Oh, dan is't goed. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Weet iemand trouwens of ze er een probleem mee hebben als je geen paspoort/identiteitskaart meehebt? (voor dat rotstukkie wil ik namelijk geen 20 pleuro uitgeven) ![]() |
|
quote: Er gaan ook bussen heen vanuit veel verschillende plaatsen in Nederland, maar die zijn tamelijk duur. Ik heb voor de bus vanuit Heerlen 31,50 betaald [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-07-2003 21:40] ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Ik heb net een nieuwe aan laten maken. Mede voor paar reisjes naar't buitenland, waaronder Belgenland. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Ik heb nog nooit mn paspoort moeten tonen op Graspop... aan de grens of bij controle is iets anders. ![]() |
|
quote: Doe maar mee. De mannen van de NMBS zijn niet bijster vriendelijk als je 't ni meehebt. ![]() Hoelang is 't nog? Hoelang? Hoelang? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote:kutzooi ![]() ![]() |
|
quote: Dat heb dus niet. Ik denk niet dat je gecontroleerd word maar toch. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |