|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en voor de terug weg: de bus rijdt elk uur om .23 vanuit lommel naar eindhoven |
|
heee.. copyright i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
|
|
quote: ...da's weer fraai... Elfensteen bij mij in de tent als je maar weet dat ik echt fokking desructive farts laat dus als ik je de tent uit wil hebben ... anwa Bruce Banner |
|
quote: sorry de eerste had ik nog wel gequote |
|
trouwens in werechter is het nu een chaos omdat de treinen staken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat zal de posers leren. |
|
quote: Haha,...eenqoute ,die de gitarist van de enige band waar ik ooit in zat, in het boekje van de demo gooide: Thank god there is no god, so we only have to thank ourselves for the great music" (of hij had dat van ergens weet ik veel) Hoe dan ook, ik heb er zin in!!!! k ga misschien wel eens bekijken hoe ik mijn tentje extra waterdicht maak, maar da's ook al. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
mensen de reunion shows van Youth Of Today zijn geweldig!!! gaat dit zien, gaat dit zien, godver |
|
Het mag in ieder geval gaan stoppen met regenen want anders zal graspop weer veranderen in 'slijkpop' met hevige buien. Prettig is anders. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Regen is stukken beter dan bakken bij +30 graden, PUNT I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: jij bent gek |
|
Weet iemand ook of gaspitjes en dergelijke mee kunt nemen het terrein op? Op Waldrock kan dat bijvoorbeeld weer niet i.v.m open vuur weer niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Vertel me iets wat ik nog niet weet : tuurlijk wil ik liever geen bakken met regen enzo, daar zit het ook niet naar uit, maar van een beetje water ben ik niet bang, dat is nu eenmaal het risico met openlucht festivals hé: trouwens vrijdag is het toch enkel in de marquees te doen ( dacht ik toch ), dus dat valt nog goed mee. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
yo stop predicting the weather and lets just rock! |
|
ha ha, net 666 posts! I Find That I Am Not There... |
|
quote: (!) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: (of colaatje voor jou) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:"ja" |
|
quote:Ik las net dat er voor vrijdag en zaterdag ongeveer 20% kans op regen voorspelt is. Dus ik neem aan dat het wel mee zal vallen. Misschien iets meer in werkelijkheid omdat het dicht tegen de Nederlandse grens aan ligt en hier zou het zo'n 40% kans op neerslag zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jij bent gewoonweg geweldig! Goed, dan gaan er dus voedselpakketen mee die kant op (lees shoarma en dergelijke ) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Zeg .. niks mis met weersverwachtingen maken ja! |
|
Hmmm, Vallen die gas/kook pitjes niet onder 'open vuur'? Dan zijn ze dus wel verboden en ik ga geen honderded kilometers reizen met een BBQ onder mijn kleine armpjes. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Een (scrabble)woord: wegwerpbarbecue! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |