|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://weerkamer.nl/ godver... weken lang mooi weer en dan is het graspop en het begint te regenen... zou god ons straffen voor het luisteren naar metal? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
regen of geen regen het wordt weeral geweldig Do androids dream of electric sheep? |
|
graspop 97 en 99 komen terug in mij boven, dat was pas nat!! Do androids dream of electric sheep? |
|
2000 was anders ook aardig nat! ik vind het niet erg als het wat frisser is, als het maar niet regent!!!!!!!!! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
en anders heb ik dit jaar m'n vriend bij me om me op te warmen. Vorig jaar was ik trouwens met m'n broer. (edit - sorry, kan blijkbaar niet typen) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 29-06-2003 17:03] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
2000 was klein beetje regen, daar heb ik geen last van, als de band goed speelt merk ik daar niets van, ben dan met heel andere dingen bezig dan me te storen aan regen. Do androids dream of electric sheep? |
|
zo'n geweldig weer als op Waldrock zal het niet worden idd |
|
zozo saxon fan, ik wacht op die dvd, op rockhard vorige maand waren ze weer leuk heb al hun elpees dubbel...hehe..allemaal gekocht voor 50 eurocent Do androids dream of electric sheep? |
|
ojaa, ik vrees dat mijn tent niet meer water dicht is. Afdekzeil halen dus..... |
|
50 eurocent wtf |
|
50 eurocent is geen geld, sgoft. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
check dan ook rommelmarkten en tweede hands winkels kan je veel goedkope metal scoren...en duur verder verkopen, moet ik al niet gaan werken Do androids dream of electric sheep? |
|
moet je maar tweede hands winkels kennen en rommelmarkten zijn te chaotisch. Gaan gewoon naar een metalmarket en dan daar ffinslaan. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
graspop |
|
quote: JA |
|
quote: klein beetje? het heeft verdorie toen 2 dagen nonstop geregend en het hield pas op bij de afsluitende hoofdact (iron maiden)! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: HERU! nog 4 dagen menschen Bruce Banner |
|
quote: Yep, 'k ben toen zelfs onderkoeld geraakt. Heb twee uur liggen slapen met een vijftal dekens over me om het terug warm te krijgen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zo, heb zojuist even een 4 persoons tent gehaald. Nu alleen nog even kijken hoe ik dat ding opzet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: |
|
quote:dus als mijn tent lekt slaap ik bij jou |
|
Thnx Ghoulliette. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: En daar plaats je dan weer zo'n smiley achter?, is anders best gezellig hoor. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: dat is mijn "ik ben echt niet opdringerig hoor" look ja die bus ik wel oke, vertrek om het uur (steeds om .53, nr.172) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |