![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
whaha!! wat een suffie. ik hoef lekker nog maar 2 nachtjes te slapen!!!! ![]() |
|
quote: Wel, ik denk er ook aan om donderdagavond al te vertrekken, want een stel maten van me gaat dan ook al, da's misschien minder vermoeiend dan vrijdag er veel te vreog uit te kruipen, ik zie nog wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Als je vanvoor bij Typo een leuke jongen tegenkomt met een biertje en een pitardje,... en mooie ogen! Dan ben ik dat! ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: ja!! doen doen!!!! ![]() |
|
quote: Goed, ik doe mijn best ghoullie!! ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Nog maar twee dagen werken, en dan kan ik 10 maanden frustratie gaan loslaten op Graspop... Ik kijk er naar uit... ![]() |
|
quote: *schrijf op: blijf uit zijn buurt* ![]() ![]() |
|
Zijn er nog kaartjes by the way??? Woon er eigenlijk dichtbij en het was nog niet in me op gekomen om er naartoe te gaan ![]() ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
Morgen laatste dag om kaarten te kopen, geen combitickets aan ingang. ![]() |
|
quote: neem je wel je gaspitje mee? ![]() |
|
quote: ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: domkop ![]() niemand is perfect. ben zelf een keer Children of Bodom mis gelopen wegens een planing fout ![]() BLAAT ![]() |
|
quote: lees jij nooit? ![]() |
|
Oja, nog iets: ik ben niet altijd aanspreekbaar... ![]() Dusch: -best na 12u smiddags (ochtendhumeur) -niet als ik in gezelschap ben van mijn schatteke ![]() -niet als ik ergens heel haastig heen loop.(dan ben ik weer iets vergeten ofzo) -niet als het Type O Negative of Opeth is ![]() WEL: -aan Mindview stand. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-07-2003 20:16] ![]() |
|
quote:En je wil niet weten wat ik heb moeten doen om in Werchter te geraken... Had ook te laat gekeken voor kaartjes dus ik advertenties geplaatst..pas reacties de laatste dagen. Zijn we vrijdag nog naar Tilburg gereden om een kaartjes voor zaterdag ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote:zelden sowwy ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: Ok ok was niet aanvallend bedoelt ![]() ik denk dat je inderdaad, door het gedoe wat je hebt gehad rond om werchter, 'maiden op graspop' over het hoofd hebt kunnen zien. vergeef je me als je een biertje krijgt? ![]() BLAAT ![]() |
|
quote:Ale dan, geef me een lekker biertje en we spreken er niet meer over ! ![]() ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
quote: Op paar kleine uitzonderingen na had deze post van mij kunnen zijn. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Welke uitzonderingen dan? *nieuwsgierig* ![]() |
|
CHEERS ![]() BLAAT ![]() |
|
quote: Dat "in gezelschap van schatteke" niet, want helaas is er geen "schatteke" in m'n leven en dat van de Mindview want daar werk ik niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Nog een paar posts mensen en dan kunnen we een 3de topic openen! yeah!! Overkill ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |