|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op de trein wel, vrij vaak. Zeker tussen Roosendaal en A'pen. |
|
quote:Ik heb nog een verlopen paspoort... |
|
quote: Vragen ze dan naar je ID?!? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Of zelfs op n willekeurige trein... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-07-2003 22:17] |
|
o, en ik heb een OV-studentkaart....zullen ze dat accepteren? |
|
En om 04:00 laten ze zelfs de hondjes op je los. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Neen... (voel me precies zo'n NMBS voorlichtingsfilmpje ofzo ) |
|
quote: Pfff, omdat je daar de grens over gaat. D'r wil ja toch geen buitenlander België in! Maar daarom heb ik 'm vorige week aangevraagd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:te koop: combikaart graspop |
|
quote: Vliegtuiginstructies zijn leuker. Mag je naar de uitgangen wijzen en aan het maskertje trekken! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
LOL Elfensteen: de kans dat je effectief controle hebt is klein, en je krijgt op z'n hoogst een boete, waarschijnlijk dat niet eens. |
|
quote:loop me niet zo te pesten |
|
quote: |
|
quote:...ik had dus wel een id-kaart....maar die ben ik nu kwijt |
|
quote: jongen je hebt er soweiso een nodig identificatieplicht remember? |
|
quote:zie boven snugger |
|
He niersteen. ik was ook door de politie van de weg geplukt richting Wacken. Ik had ook geen geldige id bij mij en daar begonnen ze ook fuckin moeilijk over te doen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nog een paar daagjes! *terug van weggeweest bij de weg* |
|
Nee, je moet je ID niet kwijtraken. Nee, je OV is niet genoeg. Ja, je krijgt een controle. Ja, je moet een nieuwe kopen. |
|
quote: pardon uwe 10000000 jaar oude ELFENsteen. Met al uw 1000000 jaar lange Elfensteenwijsheid heeft u niet ingecalculeerd dat het zou kunnen zijn dat ik aan het typen was terwijl u postte en daardoor niet uw post gezien had dus dat had helemaal niks met mijn maar met u snuggerheid te maken. En bedankt |
|
quote: "niersteen" En euh...vooral even een beetje moed inpraten hoor! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dank je voor deze korte samenvatting van wat er ook allemaal al wel verteld is Dwaallicht. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ach, hij kijkt zo onnozel uit zn ogen, ze denken dan vast dat het een belg is (en met een beetje mazzel houden ze hem meteen ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:maar ik zit in de trein en ik haal wel een 2dagen-id |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |