|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ben jij verliefd op luuk? |
|
quote: Laat maar. Ligt aan mij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nopes, tenminste niet dat ik weet. |
|
quote: neeeeeeee hihi iemand anders, maar luuk kent hem wel heel goed "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hmzz...ok dan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ik zal gewoon kiezen voor of met hem vrijen omdat jij hem lekker vind, of niets doen. een jongen wordt toch niet eens verliefd op je omdat je met hem naar bed gaat |
|
quote:ken ik hem ook??? |
|
quote: nope |
|
quote: Nee dat weet ik. En vandaag had ie ook zoiets van: ik heb je nodig, ik wil sex. Maar das echt puur de sex verder niet echt mij als persoon, en dat vind ik echt jammer...(ben niet gegaan overigens hoor) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: weet je t nu luuk "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
beetje een lul dus, die jongen. Geen hand vol maar een land vol, een kanppe meid als jij heeft zo een nieuwe leuke jongen gevonden |
|
quote: hehe nou een ding weet ik wel. Hij is echt geen lul, hijs erg lief. We hadden er ook eigenlijk gewoon een punt achter gezet(achter die sexrelatie dus) omdat ik het te moeilijk vond enzo. Hij was toen echt heel erg lief voor me. maar ja uhmzz...ik vind echt niet zo snel een nieuwe hoor. Ik dacht echt dat hij t was, ik kan geen minpuntje aan m vinden, helemaal niets. The only problem is that he isnt in love with me... [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 25-05-2003 21:56] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hohoho.........die "lul" waar jij het over hebt is wel ff een zeer goede vriend van mij. En hij is gewoon eerlijk tegen haar. Wat zij er verder mee doet moet ze toch zelf weten. Dat is een keuze van haar. |
|
quote: hehe goedzo luuk. No way dattie een lul is...hij mag er dan wel een hebben maar das ook alles "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: okee, dan wordt ze tenminste niet aan het lijntje gehouden, dat's goed tja ales ie echt lekker is, zou ik gewoon je emoties uitschakelen en het ervan nemen. je leeft maar een keer, en de kans voorbij laten gaan om te kunnen sexxen met iemand die je heel erg leuk vind, daar kun je misschien spijt van krijgen. |
|
Ik wil gemixt slapen damnit! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
I'm seeing some serieus soapshit overhere. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Je mag niet in de tent van xnegx?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: You, my friend, have a talent for making a bad situation even worse. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Woeps... Wat is "woeps" toch een gay woord eigenlijk. En is gay wel een bijvoeglijk naamwoord?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Werkwoord. Ik gay Jij gayt Wij gayen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
yeah heb een nieuw zelf opblazend matras zodat ik niet meer 3 keer op 1 nacht mijn ouwe op hoef te blazen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Die dingen mot je idd zelf opblazen ... |
|
quote:zat of niet... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |