|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Was dat nou op Graspop dat je zo'n ontvangst bevestiging toegemaild kreeg van je campingplaats (na aanvraag natuurlijk) of ben ik nu in de war met een ander festival? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Volgens mij niet, maar nu kan ik dit niet met complete zekerheid zeggen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Nope, als je een combiticket hebt, daar zit de camping in. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
nog maar 1 nachtje slapen!!!! |
|
.. en nog maar anderhalve dag werken.. |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSPOP!!!!!!!! Bruce Banner |
|
Ik heb er zin in !!!! |
|
quote: en ik niet misschien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik kan alleen maar zaterdag gaan, en dus niet op camping, en dan is de helft van de lol eraf . |
|
quote: goh, wat kut voor je Bruce Banner |
|
quote: Merk ik daar een vleugje sarcasme ? |
|
quote:-tiktik- Gaat het nog, Hunne_Deintje van me? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa over 24 uur ben ik gewoon al onderweg naar het station aan het gaan |
|
HEUY!!!! Over 30 uur stap ik in de auto en dan ben ik over 31 uur daar ......ik hoop alleen dat ik dan beter ben, nu de griep of iets anders wazigs |
|
quote: waar moet jij vandaan komen? en rijd je met Elfensteen/Lain mee? Bruce Banner |
|
Euhm...Wat gaat iedereen morgen al naar Graspop???'t is dan nog maar donderdag... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hoe zit het eigelijk met de camping, wanneer gaat ie open ?? Aangezien ik hier mensen neer zie schrijven dat ze nog maar één nacht hoeven te slapen, is ie stiekem dan toch op donderdag al open ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
HEUY!!!! Officieel gaat ie pas vrijdag open...maar toch ga ik morgen daarheen, anders slaap ik wel weer in de auto |
|
quote: Slapen? Volgens mij gaan wij morgenavond/nacht helemaal niet slapen maar feesten. Fijn liedjes zingen. |
|
Ghoulie! licht Uw MSN op Bruce Banner |
|
hopelijk is mijun borstkas een beetje genezen tegen dan, na de valpartij met mijn fiets gisteren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: nee msn blijft uit, moet huiswerk maken, je kunt wel mailen |
|
quote: via utrecht over eindhoven |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |