|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Damn, zonder slaap zou ik ook niet zijn gekomen Maareh als ik eerlijk ben leken Agony en jij me best leuke personen alleen zag ik jullie groep ineens Domino's pizza verorberen en wilde jullie ritueel niet verstoren met m'n bier IG leek ook niet te genieten vanwege zijn biergebrek. Kortom: jullie hadden pech |
|
quote:Nee. |
|
|
|
ha wij gaan agony wel vinden |
|
In speciaal gaan "meeten" heb ik nie veel zin, ik herken degenen wel die ik wil zien en misschien lap ik deze of volgende week nog wel enkele foto's in t fototopic, kwestie van de herkenbaarheid wat te verhogen. Van de Belgen hier ken ik er toch wel redelijk wat, dus dat scheelt I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Haha, zoals bij "Ik Hef Je Op"; begin je foto's al maar af te printen, meid! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Tsk, moet jij nodig zeggen.. je stond nog geen twee seconden bij Jenje en mij toen je al weer wegrende om OT te interviewen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ben niet bang voor je kom maar op, you homicidal maniac Bruce Banner |
|
quote:Ja, wacht maar, strax graspop dus, hou u vast we komen eraan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik zoek nog vervoer vanuit Zuid-Limburg voor alleen de zaterdag. Zijn er nog mensen die een plaats over hebben? |
|
quote: Ja BLAAT |
|
Ik ben bang dat ik zowieso wel veel ZMers tegen ga komen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ga je voor 1 dag helemaal naar wacken reizen? |
|
quote: Of mischien gewoon naar Graspop? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik niet. Zie er zo evil en true uit dat niemand me aan durft te spreken. |
|
quote: Kutje fuck...... Dacht dat dit het wacken topic was. Sorry. |
|
quote: Dan ben jij ook vast diegene die midden in de pit staat en waar iedereen dan meters omheen staat te beuken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Zoiets dacht ik al. ...Shit happens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Juist, ik heb altijd plaats. Waar ik ook sta. |
|
quote: misschien toch maar eens deo kopen? |
|
quote: Neehee, je let niet op. Dat komt omdat hij zo enorm treu en evil is. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Daar ligt het niet aan. Ik ben breed gebouwd. Dat weet je net zo goed als ik. |
|
quote: True, evil en breed gebouwd. Wat wil je nog meer? |
|
quote: meneer uit doorn is weer terug van verweggistan.. had wat klussen in het buitenland.... donderdag 19.00 in utrecht? ga ik even kijken of dat lukt, ik zou anders een stuk eerder vertrokken zijn... via email misschein verder overleggen om slow-chatten te voorkomen? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |