|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: instead? |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: jep, Arjan! Tot waldrock dan maar |
|
Weet iemand wat de setlist van Sepultura op Waldrock was? Ik ben namelijk benieuwd of ze nog veel van voor Chaos A.D. spelen. De laatste keer dat ik Sepultura heb gezien was in '98 in het voorprogramma van Slayer, dus ik kijk best wel uit naar hun gig op Graspop. (Als dit in het Waldrock topic zou thuishoren dan verplaats maar) Murder in the front row....... |
|
quote: Ze hebben een nieuw album "Roorback" dus zullen ze daar veel van spelen, en op Waldrock speelden ze (volgens mij) ook veel nieuwe dingen....dat wordt drinken dus |
|
Hmmm, als het veel nieuw is dan wordt het inderdaad veel drinken. Maareh op een festival zullen ze toch ook wel voldoende oud spul spelen? Murder in the front row....... |
|
quote: Met deze zanger betwijfel ik dat ten zeerste. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hanneke heeft EINDELIJK haar kaartje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
quote:en ik me maar druk maken dat de combi kaarten op waren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
lol, die zijn als het begint volgens mij nog niet uitverkocht |
|
quote: ze zijn niet uitverkocht, en we gaan waarschijnlijk al eerder op den avond |
|
ik proost nog maarus! en mischien zie ik een aantal van jullie nog wel daro! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: gij bastaard ik bots met mijn trein ergens tegen Ellesar of Gondor aan, en vanaf dat punt reist onze Fellowship heel ANWA verder Bruce Banner |
|
ik ga eigenlijk ook gewoon in mijn eentje hoor. alle heerschende mensen doen dat |
|
Laat mij dan maar niet heerschend zijn. Maar ik ben er evengoed. |
|
quote: FF voor de duidelijkheid en de mensen die halsstarig weigeren om fatsoenlijk inlichtingen in te winnen. Graspop is niet uitverkocht, is het nog nooit geweest en zal eht ook dit jaar niet zijn.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: *kuch* En onderweg maar huilen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: |
|
Wa een gelul. Alle heerschende mensen gaan met ene grope van heerschende mensen naar Graspop. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
vandaag de laatste combi kaart gereserveerd... zijn er nog mensen die een zaterdag kaart willen voor een vriendelijk prijsje?! mail me op tammi3000@hotmail.com... o ja, is hier een topic voor?! |
|
quote: Hier werkt het ook wel, denk ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Whoops 1 combikaartje voor graspop over, iemand geïnteresseerd? Gaarne mail naar elanthia@wanadoo.nl |
|
quote: haha en zo hoort het wel goed kut dat er donderdag niet gecampeerd kan worden gvd |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |