|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan je ze niet bellen ofzo? Lijkt me handiger, heb je meteen n antwoord... |
|
quote:Dan vraag je even aan de telefoon of ze een schriftelijke verklaring naar je kunnen faxen Die kun je ook meenemen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja ach, techniek staat voor niks! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Nog 24 dagen trouwens... véél te lang |
|
quote: Nog even geduld hebben joh! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) |
|
- DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Ellesar of Gondor (+ aanhang) - Helmet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ga je ons daar ook moddereren? AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaargh, waarom is het nog geen 4 juli? moet....maiden....zien waarom ben ik eigenlijk naar onder gekicked? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-06-2003 15:13] |
|
quote:Ja, ik ban iedereen die mij geen bier geeft van het terrein quote:Ken je plaats Toevoegen aan lijstjes doe je maar lekker onderaan ofzo *pest* [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-06-2003 15:14] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: [nederlandse gierigheidsmodus] damn dan blijf ik wel het hele weekend in m'n tent [/nederlandse gierigheidsmodus] *ik heb dat lijstje GEMAAKT (ik word kwaad hoor ) [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-06-2003 15:15] |
|
quote:Ah hell... waarom post je hem dan NOG een keer? (okay mods, ik stop al met slowchatten) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: om Lainedil erop te zetten (okay, ik stop ook ) |
|
In feite komt er een heel nest mee vanuit Oostende, we zullen weer goed vertegenwoordigd zijn!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet |
|
quote: idd, der zal weinig volk zijn in de BBQ da weekend, ze zullen allemaal op Graspop rondhangen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang - Lainedil Naleanor (Komt Heru-en met Ellesar) - Helmet - Moridin Murder in the front row....... |
|
HEUY!!!! De eulkrigarer met een paar prinsesjes komen ook |
|
Jesus, wat gaan daar veel mensen heen. Is het gratis ofzo? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
whiiiiiiiiiiiiii ik heb er zin in! |
|
quote: ja, we klimmen massaal over de hekken heen |
|
Iedereen zit er zo hyper over te doen. Ik denk er nog nauwelijks over na eigenlijk. Af en toe zit ik tegen XnegativeX te zeiken en is een mailtje naar die Graspop organisatie te sturen m'n grote 'diabetes' vraag maar verder niet. En ik leef nog wel op koffie! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Tuurlijk niet, ik ga je volgooien met drank en vervolgens slinger ik je richting dde serurity, de rest ken vervolgens gewoon doorlopen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
HEUY!!!! Eerst nog wat andere feestjes overleven, voordat Graspop is |
|
Lain komt HEERSCHEN!!! @ Ellesar Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |