|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: dat gaat met de BUS; zo heb ik het in het verre 1997 ook gedaan i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: hey maar dat gaan op donderdag avond dat spreekt me echt super veel aan, laat maar weten wat je doet. |
|
lijkt mij ook een goeie deal; ik weet nog niet precies hoe laat ik ga... waarschijnlijk zodat ik ergens tussen 7 en 9 daar ben, maar ik moet nog van samael horen waar ik precies heen moet. heb jij al een slaapplek voor de nacht? ik wel.. hotel, maar de camping gaat dus toch pas vrijdagochtend open... maar in 't dorp zijn er een stel pre-party's die tot erg laat/vroeg doorgaan i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
ik heb een tent en anders blijf ik wel wakker. maar de camping daar zal je vast alwel opkunnen dat was vorig jaar ook zo |
|
k moet echt maar es een kaart gaan halen !! STOMME BELASTINGDIENST volgens mij zijn ze me vergeten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: En anders je tent ergens in de wei opzetten. |
|
24+ uren wakker blijven en regelmatig bier achter de kiezen gieten is niet fijn |
|
Graspop is altijd wel fijn, alleen jammer dat er zoveel Nederlanders op af komen. |
|
quote: wel als je met z'n 2en bent |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hadden jullie ook maar geen België moeten worden! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Touché |
|
quote:STFUB |
|
vindt het trouwens wel schandalig dat we zo slapje waren dat we België maar 15 jaar in onze macht hadden gay gewoon |
|
quote: Ik zal wel uitkijken naar je. |
|
quote:En trouwens; europa heeft "harde" festivals van ons Dynamo afgekeken, lekker puh! |
|
quote: Ik vind het best...zodra ik vervoer heb.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De PA is het mengpanelen/lichtswitch eiland midden voor de Mainstage toch? |
|
xneggiex en NN hebben jullie misschien ook al zin om donderdag te gaan??? |
|
quote: tsss Nederlanders... |
|
Heeft iemand nog een plekje vrij in de auto? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:hij bedoeld idd de toren met de mengtafels, deel versterkers en andere prularia in... en ik kom niet, veel te ver van den toog Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Haha, gezonde ingesteldheid. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: je moet ook gewoon met de trein komen luilak |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |