|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja ik haat het dat mensen kotsen in mijn tent, brrrrrrrrr Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: okee, mara mocht je het in je hoofd halen, dan weet je wat er gebeurt (moddercrashen) Bruce Banner |
|
moddercrashen HEERSCHT *heb btw maar 1 keer gekotst....NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER! BAH! |
|
Op Dour '99 had er 's nachts,toen we sliepen,wel op onze tent overgegeven...gelukkig waren we toen heel moe en hebben we nix gehoord,anders hadden we er 'm met z'n snuit ingewreven... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: misschien een idee om elke 20 meter een tuinslang neer te leggen. 1. Watergevechten als het 200000 graden is 2. Kots van tenten af wassen 3. Dorst? nimmer meer Bruce Banner |
|
quote: Als we iemand zien die dat doet sla ik hem persoonlijk in puin |
|
dour is altijd lekker vies Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: dank je wel, Heer Elfensteen. Bij deze heb je het recht om het hele weekend in mijn tent te mogen crashen meer dan verdiend Bruce Banner |
|
quote:hee, ik koop donderdagmiddag ook alvast een paar zakken krentenbollen |
|
Ik zie U morgen, en anders op Salquëlindal HERUUUUUUUUU Bruce Banner |
|
quote:bullshit, nooit last gehad met Maes, meer trainen = de boodschap Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Gezeik over bier: tssss, er zijn weinig plisjes die na de 5de niet beter beginnen smaken, voilà I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik zuip alleen bier met alcohol geen mietjespils dus voor mij: duvel, kasteelbier of trappist of sterke drank!! dat is bier!! maes is brol Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:DONDERDAG! |
|
quote: ja na de tiende begin ik maes ook lekker te vinden, en na 20 is het godendrank Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:even verbeteren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: héhé , neh, Martens pils of die Romy bijvoorbeeld zijn bij nummer 1 toch niet dat ---->vandaar: in mijn frigobox: Palm en Jupiler voor de grote dorst. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Al dat gezeik over bier, daar kom ik (hoofdzakelijk) niet voor. Het gaat mij om de muziek en MAIDEN BLAAT |
|
quote: Hmmm, ik denk dat ik met een dagkaart weinig op de camping kom (geen idee hoe dat zit met Graspop) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:idd alleen maar combitickets... shit er komt nog iemand die wil fuiven op de camping de zaterdag... helemaaaal vergeten fuck die gaat boos zijn op mij |
|
quote: Geen erg, dat extra bier help ik wel legen ...ik ken een kerel die zich TWEE aparte dagtickets heeft laten aansmeren omdat de combitickets volgens de verkoper op waren - in plaats van dan even naar mij te bellen om elders (op 'tig plaatsen dus) achter zo'n ticket te gaan: NEeeuuh, gelukkig heeft hij een bestelwagen waarin hij vaak slaapt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: BLAAT |
|
Dat is gewoon dom |
|
quote: idd, maar als ze niet willen weten op wie ze kunnen rekenen om hen uit de drek te helpen, moeten ze het zelf maar weten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |