![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja ik haat het dat mensen kotsen in mijn tent, brrrrrrrrr ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote: okee, mara mocht je het in je hoofd halen, dan weet je wat er gebeurt ![]() (moddercrashen) Bruce Banner ![]() |
|
moddercrashen HEERSCHT ![]() *heb btw maar 1 keer gekotst....NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER! BAH! ![]() ![]() |
|
Op Dour '99 had er 's nachts,toen we sliepen,wel op onze tent overgegeven...gelukkig waren we toen heel moe en hebben we nix gehoord,anders hadden we er 'm met z'n snuit ingewreven... ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: misschien een idee om elke 20 meter een tuinslang neer te leggen. 1. Watergevechten als het 200000 graden is 2. Kots van tenten af wassen 3. Dorst? nimmer meer ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Als we iemand zien die dat doet sla ik hem persoonlijk in puin ![]() |
|
dour is altijd lekker vies ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote: dank je wel, Heer Elfensteen. Bij deze heb je het recht om het hele weekend in mijn tent te mogen crashen meer dan verdiend ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:hee, ik koop donderdagmiddag ook alvast een paar zakken krentenbollen ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zie U morgen, en anders op Salquëlindal ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:bullshit, nooit last gehad met Maes, meer trainen = de boodschap Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Gezeik over bier: tssss, er zijn weinig plisjes die na de 5de niet beter beginnen smaken, voilà ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
ik zuip alleen bier met alcohol geen mietjespils dus voor mij: duvel, kasteelbier of trappist of sterke drank!! dat is bier!! maes is brol Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote:DONDERDAG! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ja na de tiende begin ik maes ook lekker te vinden, en na 20 is het godendrank ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote:even verbeteren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: héhé ![]() ---->vandaar: in mijn frigobox: Palm en Jupiler voor de grote dorst. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Al dat gezeik over bier, daar kom ik (hoofdzakelijk) niet voor. Het gaat mij om de muziek ![]() ![]() BLAAT ![]() |
|
quote: Hmmm, ik denk dat ik met een dagkaart weinig op de camping kom (geen idee hoe dat zit met Graspop) I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:idd alleen maar combitickets... shit er komt nog iemand die wil fuiven op de camping de zaterdag... helemaaaal vergeten fuck die gaat boos zijn op mij ![]() ![]() |
|
quote: Geen erg, dat extra bier help ik wel legen ![]() ...ik ken een kerel die zich TWEE aparte dagtickets heeft laten aansmeren omdat de combitickets volgens de verkoper op waren - in plaats van dan even naar mij te bellen om elders (op 'tig plaatsen dus) achter zo'n ticket te gaan: NEeeuuh, gelukkig heeft hij een bestelwagen waarin hij vaak slaapt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: ![]() BLAAT ![]() |
|
Dat is gewoon dom ![]() ![]() |
|
quote: idd, maar als ze niet willen weten op wie ze kunnen rekenen om hen uit de drek te helpen, moeten ze het zelf maar weten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |